بیانیه مورینیو و وودوارد درباره جدایی وین رونی

بیانیه مورینیو و وودوارد درباره جدایی وین رونی

وبسایت رسمی برنامه نود - وین رونی بعد از 13 سال منچستریونایتد را ترک کرد.

به گزارش وبسایت نود، وین رونی ۳۱ ساله، با عقد قراردادی دو ساله که مبلغ آن فاش نشده است، راهی اورتون شد. وین رونی طی سال های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ برای اورتون بازی کرد و در ۷۷ بازی برای تافی ها ۱۷ گل زد، سپس در سال ۲۰۰۴، با رقمی نزدیک به ۲۷ میلیون پوند اورتون را ترک کرد راهی منچستریونایتد شد و ۱۳ سال درخشان را در این تیم سپری کرد.

بعد از جدایی رونی، مورینیو (سرمربی باشگاه) و وودوارد (مدیر اجرایی یونایتد) هر یک درباره جدایی این بازیکن اظهار نظر کردند:

مورینیو:

پوشیده نیست که من همیشه جزو تحسین کنندگان رونی بوده ام، او یک الگوی حرفه ای در طی سال های حضورش در منچستریونایتد بود و برای سال هایی طولانی نام او در کتاب تاریخ خواهد ماند. قطعاً ساده نیست که بازیکنی بزرگ، فرصت بازی های کمتری داشته باشد، بنابراین وقتی رونی از من خواست یونایتد را ترک کند و راهی اورتون شود، نمی توانستم جلوی او بایستم. جای تجربه، قدرت تمرکز و اراده رونی خالی خواهد بود. برای او آرزوی موفقیت دارم.

وودوارد

وین رونی از همان روز نخست حضورش در باشگاه به عنوان یک استعداد جوان، خدمتگزاری عالی برای یونایتد بود. چه کسی می تواند هتریک او را در اولین بازی مقابل فنرباغچه فراموش کند؟ یا گل برگردان او در دیدار مقابل منچسترسیتی. اما بعد از صحبت هایی طولانی، باشگاه تصمیم گرفت با درخواست رونی برای بازگشت به اورتون موافقت کند. وین در حالی باشگاه را ترک می کند که جزو بازیکنان درخشان سال های موفقیت آمیز یونایتد بود، او بهترین گلزن باشگاه است و جامی نبود که با یونایتد کسب نکرده باشد. از طرف خودم و تمام اعضای باشگاه، برای رونی آرزوی موفقیت دارم.

1878