حق دوست؛ جامانده از تیم امید و استقلال

حق دوست؛ جامانده از تیم امید و استقلال

هافبک جوان فصل پیش استقلال با وجود نمایش قابل قبول در پیراهن آبی ها در لیست تیم امید حضور ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حق دوست از جمله بازیکنان جوان فصل گذشته استقلال بود که با نظر منصوریان از نفت تهران راهی استقلال شد و دوران خوبی را در این تیم داشت. حق دوست برای استقلال در دو دیدار لیگ برتر موفق به گلزنی شد و در بسیاری از دیدارهای بزرگ استقلال از ابتدا به میدان رفت و از جمله جوانانی بود که نظر منصوریان را جلب کرد.

سرمربی استقلال برای شروع فصل تلاش کرد تا باشگاه نفت تهران را برای صدور رضایت نامه این بازیکن برای حضور در استقلال راضی کند اما شرایط برای حق دوست به شکلی پیش رفت که این بازیکن در نهایت در نفت تهران ماند تا در لیگ هفدهم زیر نظر علی کریمی به فوتبال خود ادامه دهد. حق دوست به این ترتیب در کنار کاوه رضایی، رابسون و برزای از بازیکنانی است که از جمع شاگردان منصوریان برای لیگ هفدهم جدا شد.

هافبک جوان نفت تهران که فصل گذشته از جمله جوانان موفق تیم منصوریان بود، در لیست اولیه تیم امید برای مسابقات مقدماتی المپیک نیز قرار ندارد. حق دوست فصل گذشته با پیراهن استقلال بیش از 20 بازی در لیگ و آسیا انجام داد اما امیرحسین پیروانی از این بازیکن در فهرست اولیه خود استفاده نکرد تا جدایی این بازیکن از استقلال با جا ماندن او از لیست تیم امید همراه باشد. حق دوست حالا در نفت تهران امیدوار است تا زیر نظر جادوگر فوتبال ایران پیراهن تیم امید را کسب کند.