تمجید هافبک تیم ملی از محمد احمدزاده در اینستاگرام؛ سلام به قیصر فوتبال گیلان و ایران

تمجید هافبک تیم ملی از محمد احمدزاده در اینستاگرام؛ سلام به قیصر فوتبال گیلان و ایران

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین پست اینستاگرامی خود به تمجید از محمد احمدزاده مربی سابق خود پرداخت.

به گزارش وب سایت نود، چند روز پیش خبری مبنی بر این منتشر شد که محمد احمدزاده شغل جدیدی را انتخاب کرده و به رانندگی کامیون مشغول است. سعید عزت اللهی که پیش از لژیونر شدن در ملوان شاگرد احمدزاده بود، در آخرین پست خود در اینستاگرام از مربی سابق خود تمجید و از او حمایت کرد. عزت اللهی در این پست نوشته است:  

سلام به قیصر فوتبال گیلان و ایران؛

چند هفته قبل بود که برای تعطیلات به شهر انزلی برگشته بودم و خدا خواست و دوباره بعد از مدتها شما رو دیدم که روزی دستای تو راه گشای زندگی فوتبالی من شد. آقای احمدزاده من هیچوقت به اعتماد و میدان دادن به سعید عزت اللهی که تنها 16 سال داشت رو فراموش نمیکنم. نه تنها من بلکه بازیکنای بزرگتر از من که جز اسطوره های شهرم انزلی هستند. ما نسلی هستیم که تو روزگاری که فوتبال ایران بر پایه بازیکن سالاری و سوزاندن استعدادها بود، با جسارت و دلسوزی و اعتماد شما به ما جوانان تونستیم به جامعه فوتبال معرفی شویم.

روزگاری که شما با عشق برای تیم محبوب شهرمون (ملوان) از جیب خودتون هزینه میکردین، کجا بودن اونهایی که برای پر کردن جیب خودشون و حضور تو صحنه حاضر به نابودی و خراب کردن همه بودن.....

کسایی که از فوتبال فقط خراب کردن و زیر سئوال بردن همکارها و فوتبال ملی کشورشون رو بلد بودن به جای حمایت و کمک کردن.....

اما امروز همه ما انزلیچی ها کنارت هستیم برای اینکه شرافت و عزت خودت رو به هر چیزی نفروختی...

بگذار هرچه می خواهند بگویند، آدمها در عمل ناتوان باشند سعی می کنند ضعف خودشون رو با حرف جبران کنند...

و در آخر مربی سابقم مرسی که با اینکه حاضر شدی شغل جدیدی رو انتخاب کنی اما زیر بار ذلت نری، باز هم به من و امثال ما درس پهلوانی و معرفت دادی

آرزوی بهترینها رو براتون دارم قیصر فوتبال ایران

2081