پست اینستاگرامی مسی پس از اولین بازی پیش فصل

پست اینستاگرامی مسی پس از اولین بازی پیش فصل

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی در اولین بازی پیش فصل خود به مصاف تیم ال سالوادور رفت و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، بامداد امروز (شنبه 30 دی ماه) از ساعت 4:30، اینتر میامی و ال سالوادور به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل تمام شد. لیونل مسی در این دیدار با نظر تاتا مارتینو، سرمربی آرژانتینی اینتر میامی، یک نیمه بازی کرد و پس از آن تعویض شد. فاریاس به جای مسی در نیمه دوم این بازی وارد میدان شد.

لیونل مسی پس از بازی اینتر میامی مقابل ال سالوادور با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" پیش فصل را شروع کردیم. "

لیونل مسی از زمان پیوستن به اینتر میامی، قهرمانی در رقابت های لیگ کاپ آمریکا را تجربه کرده است. او دوست دارد که قهرمانی در رقابت های لیگ برتر آمریکا یا همان MLS را هم تجربه کند و باید دید که در نهایت این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر. با توجه به ستاره هایی که اینتر میامی دارد، انتظار می رود که آن ها قهرمان رقابت های لیگ برتر آمریکا نیز بشوند. سوارز و مسی اولین بازی خود را در اینتر میامی مقابل ال سالوادور در کنار هم انجام دادند.

1470