آربلوا: مورینیو شجاع ترین فردی است که در دنیای فوتبال دیده ام؛ رونالدو می داند که رئال مادرید بهترین است

آربلوا: مورینیو شجاع ترین فردی است که در دنیای فوتبال دیده ام؛ رونالدو می داند که رئال مادرید بهترین است

وبسایت رسمی برنامه نود - آلوارو آربلوا، دفاع راست سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید در مصاحبه با برنامه 'El Transistor'، از رادیو Onda Cero، راجع به تصمیم خود برای خداحافظی از دنیای فوتبال و برخی مسائل دیگر صحبت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این بازیکن 34 ساله اسپانیایی که در مورد تصمیم خود برای بازنشستگی گفت:

این تصمیمی بود که خیلی در موردش فکر کرده بودم؛ در پایان فصل پیشنهادات زیادی دریافت کردم اما هیچ کدام از آنها به صورت جدی اقدام نکردند؛ و حس کردم که بهترین تصمیم بازنشستگی است.

رد احتمال بازگشت به لالیگا:

گفتم که نمی خواهم در اسپانیا بازی کنم، چون نمی خواستم پیراهن تیم دیگری جز رئال مادرید را به تن کنم. این تصمیم [بازنشستگی] بیشتر دلیل ذهنی دارد تا جسمی؛ من شور و اشتیاق کافی برای ادامه بازی را نداشتم و بعد از ترک رئال مادرید، اوضاع آنطور که امیدوار بودم پیش نرفت.

آینده:

با فوتبال در ارتباط خواهم بود، چون چیزی است که دوستش دارم. هرچند نمی دانم که می خواهم مربی شوم یا نه. اگر رئال مادرید به من نیاز داشته باشد، اینجا هستم. اما عجله ای ندارم. اینجا هستم تا در هر صورت کمک کنم.

پیشنهاد ها:

از چین و آمریکا،... پیشنهاد داشتم. اما نمی خواستم فقط برای پول بازی کنم؛ این فوتبال بود که دیگر جذابیتی برایم نداشت.

دوره ناامید کننده در وستهم:

امسال اوضاع خوب پیش نرفت و مصدومیت های زیادی داشتم.

مورینیو:

فکر می کنم شجاع ترین فردی که در دنیای فوتبال شناخته ام، مورینیو است. او باید از فصلی که در منچستر یونایتد پشت سر گذاشت راضی باشد.

ایکر کاسیاس:

در رسانه ها خواندم که سال خوبی داشته است، پس پیشنهادات کمی نخواهد داشت.

کریستیانو رونالدو:

به نظر من تا زمانی که خلاف آن ثابت نشده، کریستیانو بی گناه است. معتقدم که در رئال مادرید خواهد ماند؛ او یک برنده است و می داند که رئال مادرید بهترین تیم دنیاست. او با استعداد ترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده ام.

پیکه:

فکر می کنم باید به تصمیم پیکه مبنی بر اینکه نمی خواهد قهرمانی در کوپا دل ری را جشن بگیرد، احترام بگذاریم. پس حالا هواداران بارسلونا می دانند: که نباید قهرمانی در جام حذفی جشن گرفته شود!

1771