فرناندو سانتوس: ما هم مثل شیلی روحیه جنگنده داریم؛ با این بازیکنان تا آخر دنیا می روم

فرناندو سانتوس: ما هم مثل شیلی روحیه جنگنده داریم؛ با این بازیکنان تا آخر دنیا می روم

وبسایت رسمی برنامه نود - در آستانه دیدار نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها میان تیم های پرتغال و شیلی، فرناندو سانتوس، سرمربی قهرمان اروپا اظهار داشت که تا پایان دنیا با شاگردانش می رود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، قهرمان یورو 2016 چهارشنبه شب در کازان روسیه به مصاف شیلی خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی می توانند دومین فینال بزرگ خود را طی 12 ماه اخیر تجربه کنند. سانتوس در صحبت های پیش از بازی گفت:

من همیشه به تیم خود اعتماد دارم. اعتماد من به بازیکنانم غیرقابل انکار است. با این بازیکنان تا پایان دنیا می روم. هیچ دو تیمی وجود ندارد که عین هم بازی کنند. شیلی بازیکنان با کیفیتی دارد، بسیار دونده، تهاجمی و جنگنده هستند. اما ما هم خون پرتغالی در رگ داریم و جنگنده ایم، و ظرفیت زیادی برای تحمل رنج داریم و نسبت به مردم کشورمان متعهد هستیم. بنابراین از این لحاظ، درون زمین برابریم.

درک نحوه بازی آنها آسان نیست چون بسیار تیم پویا و دونده ای دارند و ما باید به حرکات آنها توجه کنیم. آنها یک تیم سنتی نیستند. برای این جدال آماده ایم. نقاط قوت آنها را می شناسیم و مثل هر تیم دیگری نقاط ضعف هم دارند.

سانتوس در مورد وضعیت مصدومیت برناردو سیلوا نیز گفت:

ما هنوز 24 ساعت وقت داریم. او به روند بهبودی خود خوب واکنش نشان داده اما باید صبر کنیم. در این مورد زمان خیلی مهم است و فردا بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. تنها به بازی فکر می کنم. مهمترین مسئله برای من و تیم کسب پیروزی است.

در رقابت های یورو 2016 په په در دیدار مقابل ولز هم غایب بود و حالا مقابل شیلی هم محروم است. سانتوس در این باره گفت:

امیدوارم تاریخ خود را تکرار کند. ما در نیمه نهایی یورو 2016 ژوزه فونته و برونو آلوز را به عنوان مدافعان مرکزی داشتیم.

1771