اسپانیا 3 - 1 ایتالیا؛ با هت‌تریک سائول، لاروخا در فینال حریف آلمان شد

اسپانیا 3 - 1 ایتالیا؛ با هت‌تریک سائول، لاروخا در فینال حریف آلمان شد

وبسایت رسمی برنامه نود - در دیدار نیمه نهایی رقابت های یورو زیر 21 سال، تیم ملی اسپانیا موفق شد به لطف درخشش خیره کننده سائول و دیگر ستاره  های خود، 3-1 ایتالیا را مغلوب کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، نسل طلایی تیم جوانان اسپانیا با هدایت آلبرت سلادس موفق شد در دیدار نیمه نهایی از سد ایتالیای تحت هدایت دی بیاجو عبور کرده و راهی فینال رقابت ها شود؛ اسپانیا در فینال با آلمان بازی خواهد کرد.

دقیقه '56 (1-0)(سائول نیگز): حرکت پا به توپ فوق العاده سبایوس تا پشت محوطه ادامه داشت و در نهایت پاس او به داخل محوطه، نصیب سائول شد تا این بازیکن بعد از کنترل توپ با ضربه پای چپ تماشایی توپ را به گوشه دروازه دوناروما بفرستد.

دقیقه '58: کار برای ایتالیا سخت تر شد؛ گالیاردینی با خطایی که روی سبایوس انجام داد، دومین کارت زرد خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

دقیقه '62 (1-1)(فدریکو برناردسکی): ایتالیا با 10 نفر هم به گل تساوی دست یافت؛ حرکت پا به توپ عالی این بازیکن تا پشت محوطه ادامه داشت و در نهایت با شوتی دقیق و زمینی به گوشه دروازه، حساب کار را 1-1 کرد.

دقیقه '65 (2-1)(سائول نیگز): هافبک اتلتیکو مادرید ستاره بی چون و چرای این دقایق اسپانیا بود؛ پاس دلوفئو به او با ضربه ای استادانه و تماشایی از پشت محوطه همراه شد که توپ دور از دستان دوناروما به گوشه دروازه راه پیدا کرد.

دقیقه '68: حرکت دلوفئو روی یک ضد حمله از سمت راست، که این بازیکن توپ را روی پای چپ خود آورد و اقدام به شوت زنی کرد که دوناروما این بار تسلیم نشد و توپ را برگشت داد.

دقیقه '74 (3-1)(سائول نیگز): هت‌تریک کامل شد؛ فرار عالی آسنسیو از سمت چپ که با سری بالا، پاس به بیرون داد و سائول از راه رسید و با یک بغل پای مطمئن توپ را به گوشه پایین دروازه ایتالیا فرستاد.

در نهایت بازی با همان نتیجه 3-1 پایان یافت و اسپانیا با حذف ایتالیا راهی فینال رقابت های یورو جوانان شد.

آمار بازی:

1771