یورو زیر 21 سال؛ صعود مقتدرانه اسپانیا به نیمه نهایی و حذف دراماتیک پرتغال

یورو زیر 21 سال؛ صعود مقتدرانه اسپانیا به نیمه نهایی و حذف دراماتیک پرتغال

وبسایت رسمی برنامه نود - جمعه شب دو دیدار پایانی از گروه B رقابت های یورو زیر 21 سال برگراز شد که طی آن تیم های اسپانیا و پرتغال مقابل حریفان خود پیروز شدند اما تنها اسپانیا موفق شد راهی مرحله حذفی شود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، از ساعت 23:15 دو دیدار همزمان میان تیم های اسپانیا و صربستان و همچنین پرتغال و مقدونیه برگزار شد که در پایان تیم های اسپانیا و پرتغال با پیروزی مقابل حریفان، به ترتیب در رده های اول و دوم گروه قرار گرفتند و تنها اسپانیا راهی دور بعد شد.

تیم ملی پرتغال که قبل از این دیدار 3 امتیاز داشت، موفق شد با گل های ادگار لی ('2)، بروما ('22 و '90) و دنیل پادنس ('57) با نتیجه 4-2 از سد مقدونیه عبور کند. در این دیدار دیگو یوتا هم در ثانیه های پایانی از تیم پرتغال اخراج شد.

تیم ملی اسپانیا هم که در دو دیدار قبلی خود مقابل پرتغال و مقدونیه مقتدرانه پیروز شده بود، امشب با تک گل دنیس سوارز ('38) مقابل تیم صربستان به پیروزی رسید و با 9 امتیاز به عنوان سرگروه راهی دور بعد شد. در این دیدار صربستان از دقیقه '41 با اخراج جوردوویچ 10 نفره بازی می کرد.

به این ترتیب تیم ملی اسپانیا در این تورنمنت 12 تیمی، که تنها تیم های سرگروه به اضافه بهترین تیم دوم، راهی نیمه نهایی می شوند، مقتدرانه صعود کرد و پرتغال با 6 امتیاز و تفاضل گل +2، پایین تر از اسلواکی که با 6 امتیاز در گروه A تفاضل گل +3 را ثبت کرده قرار گرفت و از گردونه رقابت ها به شکلی دراماتیک حذف شد.

1771