تلاش چلسی و منچستر یونایتد برای جذب لواندوفسکی

تلاش چلسی و منچستر یونایتد برای جذب لواندوفسکی

وبسایت رسمی برنامه نود - انتقاد روبرت لواندوفسکی باعث شده برخی از رسانه ها به تمایل او برای جدایی از بایرن مونیخ صحبت کنند.

به گزارش وبسایت نود، چند روز قبل روبرت لواندوفسکی از عدم حمایت هم تیمی هایش برای کسب عنوان آقای گلی بوندس لیگا گلایه کرد و این صحبت ها اکنون تبدیل به دست مایه رسانه های انگلیس برای ایجاد شایعات جدید پیرامون آینده این بازیکن شده است. دیلی میرر و فاکس نیوز مدعی شده اند دو باشگاه چلسی و منچستر یونایتد نسبت به جذب اوبامیانگ علاقه مندند و تماس های اولیه را با مدیر برنامه های مهاجم 28 ساله بایرن مونیخ برقرار کرده اند.

چلسی لواندوفسکی را برای جانشینی دیگو کاستا در نظر دارد که به زودی این باشگاه را ترک می کند. کاستا قصد دارد تا دوباره به اتلتیکو مادرید برگردد و دلیل جدایی او از جمع آبی های لندن اختلافات با آنتونیو کونته عنوان شده است. از سویی دیگر پس از مصدوم شدن زلاتان ایبراهیموویچ، منچستر یونایتد هنوز نتوانسته مهاجمی در کلاس جهانی به خدمت بگیرد و تلاش آن ها برای جذب گریزمان و موراتا شکست خورده است. در صورتی که شیاطین سرخ موفق به جذب موراتا نشوند برای جذب لواندوفسکی اقدام می کنند.

7899