پشت پرده ملاقات مرموز مسی و وراتی در ایبیزا(عکس)

پشت پرده ملاقات مرموز مسی و وراتی در ایبیزا(عکس)

حضور مارکو وراتی و لیونل مسی در جزیره ایبیزا، پاپاراتزی های اسپانیایی را به این منطقه زیبا کشانده و هر روز شایعه جدیدی در مورد انتقال ستاره فرانسوی به بارسا به بیرون درز می کند.

به گزارش "ورزش سه"، انتشار خبری عجیب از ملاقات مسی و وراتی در رستوران لیو در ایبیزا، بازتاب گسترده ای  در رسانه های اسپانیایی و فرانسوی داشت.

وراتی که چند سالی است مورد توجه بارسلونا قرار دارد، به نظر تابستان جاری نزدیک تر از همیشه به آبی اناری هاست و به ادعای اکیپ، خودش نیز تقاضای جدایی و پیوستن به بارسلونا را داده است.

چند روز پیش دوناتو دی کامپلی، مدیر برنامه های وراتی ملاقات ویژه ای با مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن در میلان داشت و دو طرف در مورد انتقال احتمالی ستاره ایتالیایی به بارسا گفتگو کردند. پس از این ملاقات، ایجنت وراتی در مصاحبه با خبرنگاران از پیچیده بودن جدایی موکلش خبر داد و اینکه پاری سن ژرمن موافق از دست دادن وراتی نیست.

او صبح روز گذشته به ایبیزا رفت تا با وراتی ملاقات کند و حال خبر می رسد که این بازیکن شب گذشته همراه لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا در رستورانی هنگام صرف شام دیده شده است. کنار این دو، گویا خاویر پاستوره(بازیکن آرژانتینی پی اس جی و دوست مسی) و دی کامپلی نیز حضور داشته اند.

همه چیز از مصاحبه سرخیو گاریدو، پاپاراتزی مشهور نشریه ایبیزا پرس با کادنا کوپه شروع شد و او با طرح این ادعا برای ساعاتی در راس خبر رسانه ها قرار گرفت اما خبرنگار موندودپورتیوو که خود در ایبیزا حضور دارد این شایعه را تکذیب کرد. ساعتی پیش وراتی نیز ملاقاتش با مسی را تکذیب کرد.

حقیقت ماجرا این است که لیونل مسی دو شب پیش در رستوران لیو حضور داشت  و وراتی همراه با پاستوره و ایجنتش شب گذشته در این رستوران شام خورده اند. به این ترتیب واضح است که هرگز بین مسی و وراتی ملاقاتی صورت نگرفته است.

شیطنت یک پاپاراتزی باعث شد تا صبح امروز اخبار مربوط به انتقال احتمالی وراتی به بارسا رنگ و بوی جدی تری به خود بگیرد اما در واقع این خبر کذب بود.