بارسلونا قرارداد قرضی مارلون سانتوس را دائمی کرد

بارسلونا قرارداد قرضی مارلون سانتوس را دائمی کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مارلون سانتوس تا به حال با قراردادی قرضی از فلومیننزه در بارسلونا به میدان می رفت با این وجود این باشگاه قرارداد این بازیکن جوان را دائمی کرد.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه بارسلونا با قراردادی 3 ساله مدافع جوان برزیلی را به خدمت گرفت و بدین ترتیب این بازیکن در اردوی پیش فصل کاتالان ها به همراه این تیم به آمریکا سفر خواهد کرد. باشگاه بارسلونا رقمی مشخص برای به خدمت گرفتن این بازیکن را منتشر نکرده است اما بنا بر گزارش وبسایت ESPN این بازیکن با مبلغی حدود 6 میلیون یورو به بارسلونا پیوسته است. با این وجود بارسلونا تنها 2 میلیون یورو به فلومیننزه پرداخت کرده است چرا که بارسا در ابتدای فصل گذشته با به امضا رساندن قراردادی به مبلغ 4 میلیون یورو با باشگاه برزیلی شرط کرده بود تا نخستین باشگاهی باشد که می تواند گرسون، کندی و مارلون را به خدمت بگیرد. هرچند که گرسون و کندی در حال حاضر به صورت قرضی در رم و چلسی به میدان می روند.

مارلون فصل درخشانی را با بارسلونا ب سپری کرد و موفق شد با هدایت جرارد لوپز به قهرمانی در لیگ دست یابد. این بازیکن به طور مستمر در تمرین تیم نخست بارسلونا حضور داشت و نخستین بازی خود را نیز در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سلتیک برگزار کرد و پس از آن نیز در دو دیدار لالیگا نیز در ترکیب بارسا قرار گرفت. به نظر می رسد این بازیکن در برنامه های ارنستو والورده نقش مهمی داشته باشد.

1899