ایسکو: بهترین فصلم را در رئال مادرید پشت سر گذاشتم

ایسکو: بهترین فصلم را در رئال مادرید پشت سر گذاشتم

وبسایت رسمی برنامه نود - ایسکو درباره موفقیت های فردی و تیمی در فصل گذشته صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، ایسکو ستاره 25 ساله رئال مادرید که در اواخر فصل قبل به خوبی توانست خودش را در ترکیب تیم زیدان تحمیل کند و نقشی پررنگ در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد، در صحبت های اخیرش درباره شرایطش در رئال مادرید و البته وضعیت تیم ملی اسپانیا این چنین گفته است:

فصل خیلی خوبی را با رئال مادرید پشت سر گذاشتم. اعتماد به نفس، مسئله ای حیاتی برای همه بازیکنان است. از همان ابتدای فصل، من احساس خیلی خوبی داشتم. شاید این بهترین فصلم در رئال مادرید بود، البته که باشگاه در این فصل هم توانست تاریخ سازی کند. وقتی تیم نتیجه بگیرد، روی روحیه و اعتماد بازیکنان نیز تاثیر مستقیم می گذارد. بابت عملکردم خوشحالم. قبل تر هم گفته ام که آماده تمدید قرارداد با رئال مادرید هستم و می خواهم در مادرید بمانم. فعلاً زمان استراحت رسیده و بعد از یک فصل طولانی باید تجدید قوا کرد.

فکر می کنم بازی با ایتالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی، مهم ترین مسابقه گروه خواهد بود. خوشحالیم که در خانه پذیرای ایتالیا خواهیم بود. سرنوشت در دستان خود ما است. از اعتماد به نفسی که مربی به من دارد، خوشحالم.

1878