ادعای رسانه اسپانیایی: ایسکو پیشنهاد تمدید قرارداد با رئال مادرید را رد کرده است

ادعای رسانه اسپانیایی: ایسکو پیشنهاد تمدید قرارداد با رئال مادرید را رد کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - بنا به گزارش پایگاه تلویزیونی اسپانیایی La Sexta، ایسکو دو ماه قبل پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی رئال مادرید را رد کرده و قصد جدایی از این تیم را دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، طبق این گزارش، ایسکو تصمیم گرفته که به پیشنهاد های خود گوش کند و نمی خواهد مذاکره ای با رئال مادرید داشته باشد. او می خواهد در 30 ژوئن این تیم را ترک کند. بعد از 4 سال حضور در باشگاه، او هیچوقت جایگاه ثابتی در ترکیب تیم پیدا نکرد و حالا به نظر می رسد که هافبک 24 ساله بالاخره قصد دارد برای حضور در ترکیب اصلی تیمی دیگر، از رئال مادرید جدا شود.

قرارداد کنونی ایسکو تا ژوئن سال 2018 اعتبار دارد و اگر قرار بر جدایی باشد، تابستان پیش رو آخرین فرصت لوس بلانکوس برای کسب درآمد از فروش ملی پوش اسپانیایی خواهد بود. در ماه اکتبر ایسکو راجع به مسئله تمدید قرارداد گفته بود:

اگر آنها برای تمدید با من تماس نگیرند، من با آنها تماس نخواهم گرفت. این کمی عجیب است که هنوز تماسی از سوی باشگاه دریافت نکرده ام.

طبق گزارش La Sexta، سرانجام این تماس در ماه نوامبر صورت گرفت اما ایسکو خواهان تضمینی برای جایگاه و نقش خود در ترکیب تیم شده که حاصلی نداشته و در نتیجه بازیکن تصمیم به رد پیشنهاد گرفته است.

1771