چرا سرمربی ذوب آهن انتخاب نمی‌شود؟

چرا سرمربی ذوب آهن انتخاب نمی‌شود؟

در شرایطی که پیش بینی می شد روز گذشته نام سرمربی ذوب آهن عنوان شود ولی باز هم این اتفاق رخ نداد و حالا همگان منتظر هستند تا این اتفاق فردا رخ دهد.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، در طی روزهای اخیر و پس از سه فصل حضور یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی در راس کادر فنی ذوب آهن، مهمترین چالش باشگاه اصفهانی انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم بوده است. نامهای زیادی در این مدت بر سر زبانها افتاد و به نظر می رسد نام سرمربی ذوب آهن از بین امیر قلعه نویی، امید نمازی و اسکوچیچ بیرون نباشد.

آنچه اما باعث شده است تا معرفی سرمربی ذوب آهن اینقدر طول بکشد علاوه بر تضارب ارا به تفاوت نظرات مختلف جاری و ساری در هیات مدیره ذوب آهن هم مربوط شود. گفته می شود اعضای هیات مدیره ذوب آهن گزینه های مختلفی را روی میز گذاشته اند و جمع بندی در مور این اسامی تا امروز طول کشیده است.

این تضارب آرا به خوبی از مصاحبه اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن به خوبی هویداست. در روزهایی که سعید آذری کمتر مصاحبه می کند و شاهرخ شهنازی نیز اوضاع را رصد می کند، اعضای دیگر هیات مدیره با مصاحبه های خود نشان داده اند که عدم همگرایی در مورد یک گزینه در ذوب آهن به خوبی به چشم می خورد.

معمولا خروجی نظرات هیات مدیره از سوی مدیرعامل که همزمان سمت سخنگوی هیات مدیره را هم دارد عنوان می شود که این مورد به خصوص در باشگاههای که اصفهانی که سعی کرده اند مسوولیت پذیرتر نسبت به خیلی از باشگاهها رفتار کنند، بیشتر هم مورد توجه قرار می گرفته است.

باید دید بالاخره نامی که از سوی هیات مدیره ذوب آهن اعلام می شود چه کسی خواهد بود و آیا ذوب آهن با این وضعیت که فصل را شروع کرد، رستگار خواهد شد یا نه؟!