ابولفضل علایی: به خاطر مشکلات دچار پیری زودرس شدم!

ابولفضل علایی: به خاطر مشکلات دچار پیری زودرس شدم!

مدافع اسقلال خوزستان ادعا می کند اگر مشکلات مالی این تیم حل شود هنوز هم می توان امیدوار به قدرتنمایی این تیم در لیگ بود.

استقلال خوزستان در این فصل با مشکلات مالی عدیده ای روبرو بوده است تا جایی که بیشتر بازیکنان این تیم تصمیم بر جدایی دارند. ابوالفضل علایی در مورد فصلی که با استقلال خوزستان پشت سر گذاشت گفتگوی جذابی با "ورزش سه" انجام داد که در ادامه آن را می خوانید: 

در مورد مشکلات مالی استقلال خوزستان؛ چقدر این موضوع در کار شما تاثیر داشت؟ در ابتدا باید بگویم امسال سال خیلی سختی برای همه ما یعنی بازیکنان ، کادر فنی و بقیه عوامل تیم بود . اما ما با پذیرفتن همه این مشکلات به خاطر طرفداران فوتبال خوزستان و البته کادر فنی خوب تیم  تا آخر راه را با تمام وجود آمدیم . احساس میکنم من به  شخصه در این فصل به خاطر هجمه مشکلات و سختی ها دچار پیری زودرس شدم.  واقعا اگر قرار باشد اوضاع به همین منوال پیش برود تمام سعی خودم را می کنم تا علی رغم میل باطنی از تیم جدا بشوم ، چون دیگه توان تحمل این همه فشار را ندارم . امسال به هیچ عنوان آرامش و تمرکز لازم را نداشتیم و سراسر فصل انواع و اقسام معضلات ما را آزار داد .

نظرت راجع به بازی آخر استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا  چیست؟ به نظرت اگر تیم شرایط نرمال داشت پتانسیل صعود و حضور در مرحله بعد را داشت ؟ باید واقع بینانه به قضیه نگاه کرد . ما بازی رفت را در شرایطی انجام دادیم که حتی یک جلسه تمرین هم نداشتیم . شک ندارم که اگر شرایط تیم اینطور نبود می توانستیم نتایج بهتری بگیریم اما توقع صعود برابر تیم پر مهره و ثروتمند عربستان با وضعیت فعلی ما زیاد منطقی به نظر نمی رسد .

با توجه به اینکه بازیکنان بزرگ تیم مثل بیت سعید و ...  با هواداران و باشگاه خداحافظی کردند و احتمالا بقیه ستاره ها هم با این وضعیت جدا خواهند شد ، آینده این باشگاه را چطور پیش بینی می کنی ؟ امیدی به بهبود شرایط وجود دارد ؟ قطعا جداشدن بازیکنان خوب از یک تیم می تواند کار را برای باشگاه خیلی سخت کند ولی اگر باشگاه از نظر مالی در شرایط مساعدی قرار بگیرد هنوز هم می تواند یک تیم خوب و مدعی باشد . همانطور که  قبلا با جداشدن بازیکنان خوبی مثل زهیوی ، کولیبالی و ...توانستیم انتظارات را بر آورده کنیم .

علی رغم فصل سخت به نظر می آید که خودت در شرایط خوبی قرار داشتی و با حضور در ترکیب اصلی از لحاظ فنی فصل خوبی را سپری کردی ، چطور با تمام این مشکلات فرم خوب خودت را حفظ کردی ؟ بدون شک داشتن انگیزه خیلی می تواند به یک فوتبالیست کمک کند تا بتواند پیشرفت کند و به جاهای بالاتری برسد . من هم الان در شرایطی هستم که انگیزه خیلی بالایی برای رسیدن به اهدافم دارم .

برنامه ات برای فصل آینده چیست و آیا پیشنهادی داری که بخواهی راجع به آن فکر کنی ؟ خب چند پیشنهاد خیلی خوب به من شده ولی ترجیح میدهم تا قطعی شدن موضوع صحبتی نکنم .