ازبک ها برای مصاف با ایران استارت زدند

ازبک ها برای مصاف با ایران استارت زدند

حریف ایران در روز هفتم مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با دعوت از 28 بازیکن اردوی آماده سازی خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ازبکستان تیم سوم جدول گروه  A مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در آسیا در حالی روز بیست و دوم خردادماه در تهران مهمان صدرنشین گروه تیم ملی ایران خواهد بود که نتیجه این بازی حکم مرگ و زندگی برای شاگردان ساموئل بابایان در راه صعود احتمالی دارد.

این مربی که قبل از مصاف با ایران در یک بازی تدارکاتی در تاشکند روز 13 خردادماه میزبان تایلند خواهد بود برای برپایی اردوی آماده سازی خود از 28 بازیکن دعوت به عمل آورد که این بازیکنان به صورت رسمی تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی ازبکستان در تاشکند آغاز کردند. نکته جالب در این فهرست 28 نفره حضور 10 لژیونر خارجی ازبک هاست که نشان می دهد بابایان با تمام قوا در صدد سفر به ایران است.

فهرست نفرات دعوت شده به اردوی ازبکستان به این شرح است:

دروازه بانان ؛ آلکساندر لوبانف (پاختاکور) ایگناتی نستروف (لوکوموتیو) ایلدور سانی اف(نسف کارشی)

مدافعان؛استانیسلاف آندریف (پاختاکور) فاروکس سایفی اف(نسف) انزار اسماعیل اف(چانچون یاتای) ایگور کرمیچ (بیجینگ ژوان) اسلامجان گوبیلوف(متالورگ) رستم آشورماتوف(بنیادکار) اتابک شکورواف(بنیادکار) مراد زولمحمداف (قوچاین) داوران ژوشیموف (پاختاکور) اکمل شوراحمداف(نسف)

هافبک ها؛ عادل احمداف(شانگهای) سرور چپاروف (استقلال) جواهر سیدیگوف(قوچاین) ایلدور شاهمراداف(بنیادکار) جلال الدین ماشاریپوف(لوکوموتیو) سردار رشیداف (الجیش) مارات بیکمایف (لوکوموتیو) عزیر حیدراف(عجمان) فوزیل موسی اف (جوبیلو ایواتا) عزیزجان گینایف (نسف) وادیم آفونیون(اورنبورگ)عادل حامروبیکیف(نسف)

مهاجمان؛ ایگور سرگی اف(پاختاکور) تیمورجان عبدالقلی اف(السیلیه) آلکساندر گینریخ(قره باشی).