صعود کره و ژاپن،حذف ایران و ابهام در وضعیت عربستان

صعود کره و ژاپن،حذف ایران و ابهام در وضعیت عربستان

سه نماینده فوتبال آسیا در مسابقات جام جهانی شرایط متفاوتی را در گروه های خود دارند.

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری دیدارهای روز پایانی چهار گروه ابتدایی جام جهانی جوانان، تکلیف سه نماینده ی آسیا در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. کره جنوبی میزبان مسابقات در گروه یک با 6 امتیاز در رده ی دوم قرار گرفت تا به صورت مستقیم راهی مرحله بعد شود. کره در این گروه پایین تر از انگلستان و بالاتر از آرژانتین و گینه در این رتبه قرار گرفت تا صعود خود را قطعی کرده باشد.

در گروه سوم مسابقات تیم ایران با 3 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت تا قطعا در این مرحله از مسابقات حذف شده باشد. ژاپن دیگر نماینده ی فوتبال آسیا اما در گروه خود در رده ی سوم قرار گرفت تا برای مشخص شدن تکلیف صعود، چشم انتظار دیگر مسابقات باشد.

ژاپن با پیروزی برابر آفریقای جنوبی، تساوی با ایتالیا و البته شکست برابر اروگوئه در رده ی سوم ایستاد و این شانس را دارد تا به عنوان یکی از تیم های سوم مسابقات راهی مرحله ی بعدی رقابت ها شود و نماینده ی دوم قاره آسیا ر جمع تیم های برتر باشد.

عربستان و ویتنام دیگر نمایندگان آسیا در روز پایانی این رقابتها امیدهای خود برای صعود از گروه را دنبال می کند تا شاید بتواند در رده ی دوم و یا سوم گروه خود قرار بگیرد.