پاسخ کانون هواداران پرسپولیس به ماجرای محرومیت

پاسخ کانون هواداران پرسپولیس به ماجرای محرومیت

رییس کانون هواداران بار دیگر با اعلام اینکه دلیل محرومیت پرسپولیس روشن کردن مشعل در جایگاه 36 بوده، به هواداران اعلام کرد اجازه تکرار این اتفاق را نخواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، عباس اسماعیل بیگی، رییس کانون هواداران در خصوص صحبت‌هایی که یکی از لیدرهای متهم به دست داشتن در محرومیت این تیم داشته اینطور توضیح داد: ایشان به دلیل مشکلات سابقه کیفری اصلا کارت لیدری ندارد و ما به همین دلیل از صدور کارت برای او خودداری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایشان یکی از فعالان سکوی مورد نظر بود ما تنها در اهدای بلیت بازی‌ها به او همکاری می‌کردیم. اما نه کارتی برای او صادر شده و نه در سفرهای داخلی و خارجی هماهنگی برای حضورش صورت می‌گرفت. ما حتی علیرغم فشارهایی که برخی از پیشکسوتان عزیز برای قرار دادن نام او در بین لیدرها صورت دادند با توجه به سابقه کیفری از این مساله خودداری می کردم. 

رییس کانون هواداران با اعلام اینکه محرومیت پرسپولیس به دلیل مشکلاتی بوده که این فرد در جایگاه 36 به وجود آورده گفت: ما پیش از بازی با الریان در جریان محرومیت تعلیقی بودیم و همین مساله باعث شد تا بارها جلساتی در این خصوص برگزار کنیم و از لیدرها درخواست کنیم تا مراقب باشند. حتی بعد از بازی الریان ما از سوی AFC مورد تشویق قرار گرفتیم. پیش از بازی الوحده تنها 5 روز به پایان حکم تعلیقی پرسپولیس باقیمانده بود و ما بار دیگر تمام تذکرات در این زمینه را دادیم. اما روشن کردن مشعل از سوی این فرد باعث شد تا با محرومیت مواجه شویم. در زمانی که ایشان اقدام به این مساله کردند ناظر ای اف سی که در کنار مسوول روابط بین الملل ما حضور داشت نوشت که در دقیقه 88 به روشن کردن مواد آتش زا و به خطر انداختن امنیت استادیوم پرداخته اند. در نهایت نیز بعد از اعلام حکم به این دلیل با محرومیت مواجه شدیم و به دلیل پرتاب سکه و لیزر نیز 10هزار دلار جریمه نصیب ایران شد. 

اسماعیل بیگی در پایان گفت: همان زمان با ایشان تماس گرفتم و اعلام کردم. ایشان فقط 4-5 سال است که در استادیوم حضور یافته و در این مدت سابقه درگیری با آقای علی دایی و ... را نیز شکل داده که به دلیل سابقه کیفری نیز از صدور کارت لیدری و حضورشان در سفرها خودداری کردیم. پرونده ایشان در حراست وزارت ورزش نیز در جریان است و هواداران مطمئن باشند این فرد دیگر در سکوها حضور پیدا نخواهد کرد.