گابی: هرگز تسلیم نخواهیم شد؛ به بازگشت ایمان داریم

گابی: هرگز تسلیم نخواهیم شد؛ به بازگشت ایمان داریم

وبسایت رسمی برنامه نود - اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید خواهد بود و تلاش خواهد کرد تا شکست 3-0 دیدار رفت را جبران کند.

به گزارش وبسایت نود، پس از اینکه سرخیو راموس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دو تیم حاضر شد، گابی نیز به عنوان کاپیتان اتلتی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و اعلام کرد این تیم با انگیزه فراوان مقابل حریف به میدان خواهد رفت و سخت کوشی تنها در بازیکنان تیمی وجود دارد که لباس قرمز و سفید به تن دارند. پس از اینکه راموس در خصوص تواضع رئال مادرید صحبت کرده بود این بازیکن در جواب به وی نیز صحبت کرد:

پول به تنهایی کمکی به شما نمی کند و تاثیری در این مسئله ندارد که کجا به دنیا آمده اید.

اتلتی که در این دیدار نیاز به 3 گل دارد تا بازی را به تساوی بکشاند هرگز تسلیم نخواهد شد و به مبارزه تا دقایق پایانی ادامه خواهد داد:

هرگز تسلیم نخواهیم شد، انگیزه کافی را داریم و آماده ایم تا بازگشت خوبی به مسابقات داشته باشیم.

دربی مادرید همیشه پر تنش، خشن و گرم بوده است و کاپیتان اتلتی به خوبی می داند که این تیم باید مقابل حریف خود نمایش مناسبی داشته باشد:

دیدار احساسی خواهیم داشت و باید بهتر از دیدار رفت ظاهر شویم. رئال مادرید می خواهد از برتری خود محافظت کند با این وجود باید به گل برسیم و سعی کنیم در خط دفاعی انسجام خود را حفظ کنیم.

اتلتی در سانتیاگو برنابئو نیز پس از شکست 3-0 توسط هواداران خودی به گرمی تشویق شد تا این تشویق باعث دلگرمی شاگردان سیمئونه شود:

در اینجا هر لحظه، لحظه ای ویژه است اما این دیدار فراتر از لحظات ویژه را در بر خواهد داشت، می خواهیم در این دیدار به برتری برسیم. باید همانند همیشه تیمی منسجم و متراکم باشیم. باید در نیمه زمین حریف به بازی بپردازیم و از موقعیت هایی که به دست می آوریم استفاده کنیم.

ماه فوریه 2015 زمانی بود که اتلتی موفق شد در خانه با حساب 4-0 مقابل رئال مادرید به برتری برسد، گابی با یادآوری آن دیدار افزود:

امیدوارم بتوانیم بار دیکر آن نتیجه را تکرار کنیم. در آن دیدار در دقایق ابتدایی 2 بار به گل رسیدیم و عقب نشستیم و در ادامه موفق شدیم 2 بار دیگر گلزنی کنیم. مقابل تیمی خطرناکی به میدان می رویم اما همه ما ایمان داریم که می توانیم در این دیدار به پیروزی برسیم و جواز حضور در کاردیف را کسب کنیم.

1899