ستاره سوریه‌ای امید اول التعاون مقابل استقلال

ستاره سوریه‌ای امید اول التعاون مقابل استقلال

درست مثل سایر نماینده های عربستان رقیب امشب استقلال هم از ستاره ای سوریه ای در خط حمله خود بهره می برد که امید اول گلزنی قلمداد می شود.

به گزارش "ورزش سه"، عمرخریبین در الهلال و عمر السوما در الاهلی به عنوان مهاجمان سوریه ای مردان اصلی خط حمله دو تیم قلمداد می شوند و با درخشش همین دو بازیکن این دو تیم توانستند صعودشان به مرحله حذفی را قطعی کنند به خصوص درخشش خریبین در الهلال که به سود پرسپولیس هم تمام شد.

حالا در التعاون هم تمام امیدها به گلزنی در بازی امشب مقابل استقلال و صعود معجزه وار این تیم به مرحله حذفی همه نگاه ها به جهاد الحسین مهاجم پا به سن گذاشته و سابقا ملی پوش سوری دوخته شده است. بازیکنی که بازوبند کاپیتانی التعاون را نیز بر بازو می بندد و در این فصل از رقابت های عربستان و لیگ قهرمانان مرد همه کاره این تیم در ساختار تهاجمی بوده است.

جهادالحسین از دید رسانه های عربستانی مرد تعیین کننده التعاون در جدال امشب برابر استقلال در دوحه خواهد بود از همین رو علیرضا منصوریان و شاگردانش باید برای مهار این بازیکن که در بازی رفت هم تلاش زیادی از خود در خط حمله نشان داد، تلاش کنند تا غافلگیر نشوند.