پیش بازی یوونتوس - تورینو؛ شاگردان آلگری در آستانه‌ی قهرمانی

پیش بازی یوونتوس - تورینو؛ شاگردان آلگری در آستانه‌ی قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود - در ادامه بازی‌های هفته سری آ، یوونتوس و تورینو به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش وب‌سایت نود، از ساعت 23:15 شنبه شب، دربی شهر تورین به میزبانی یوونتوس و قضاوت پائولو والری برگزار خواهد شد.

یوونتوس در حالی پا به این مسابقه خواهد گذاشت که می‌داند پیروزی در این دیدار، در صورتی که با عدم پیروزی رم در دیدار مقابل میلان همراه شود به معنای قهرمانی برای بیانکونری خواهد بود. شاگردان آلگری که در خانه‌ی موناکو نتیجه‌ی درخشانی کسب کردند، حالا با آرامش و امنیت بیشتری پای به این مسابقه خواهند گذاشت. احتمالا خدیرا که در بازی مقابل موناکو محروم بود در این بازی به ترکیب اصلی برگردد. در عین حال، قطعا آلگری تغییراتی نیز در خط دفاعی و دروازه‌ی تیمش ایجاد خواهد کرد. یوونتوس 33 بازی پیاپی خانگی را پیروز شده است و قصد دارد هرچه زودتر قهرمانی خود در سری آ را نیز قطعی کند.

از سوی دیگر تورینو درحالی به مصاف میزبانش خواهد رفت که پس از نتایج خوب ابتدای فصل، حالا در رده‌ی نهم جدول قرار دارد. این تیم البته فرم نسبتا خوبی دارد و در 6 بازی اخریش شکست نخورده است. هرچند 4 بازی از این 6 بازی با تساوی همراه بوده است. مصدومان تورینو اکثرا برای این بازی آماده خواهند بود و صرفا لورنزو دی سیلوستری به بازی نخواهد رسید.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و حقایق بازی:

در پنج دربی اخیر، هر دو تیم توانسته‌اند دروازه حریف را باز کنند.یوونتوس در 4 تقابل دو تیم در ورزشگاه جدیدش پیروز بوده است.یوونتوس در 33 بازی اخیر خانگی خود در سری آ پیروز شده است که این بهترین رکورد تاریخ رقابت‌هاست. آن‌ها در این بازه تنها 11 گل دریافت کرده‌اند.یوونتوس می‌تواند به اولین تیم تاریخ سری آ تبدیل شود که 6 اسکودتوی پیاپی کسب کرده است.تورینو با به ثمر رساندن 18 گل از روی سانتر، بهترین آمار این زمینه را در لیگ ایتالیا دارد.هیگواین در 7 بازی اخیرش مقابل تورینو 6 بار گلزنی کرده است.آندره‌آ بلوتی در دو تقابلش مقابل یوونتوس توانسته گلزنی کند.

پیش بینی نتیجه:

1405