خاکزاد:اتهامی به قاسمی نژاد واردنیست/نگفتم کسی به ماشین سازی خیانت کرد

خاکزاد:اتهامی به قاسمی نژاد واردنیست/نگفتم کسی به ماشین سازی خیانت کرد

سرپرست ماشین سازی گفت:اگر خدا بخواهد کاظمی را در ماشین سازی نگه می داریم و فصل بعد هم برمی گردیم.

علی خاکزاد در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با شکست ماشین سازی مقابل سیاه جامگان و هدر رفتن پنالتی در دقیقه 90 اظهار داشت: من فکر نمی کنم تا به حال قاسمی نژاد در عمرش و حتی در تمرینات اینطور پنالتی زده باشد. او بعد از بازی گریه می کرد و به او گفتم که گریه کردن دیگر فایده ای ندارد. قاسمی نژاد بازیکن خوبی است و شخصیتش با بقیه متفاوت است.

وی درباره اینکه در صورت گل شدن پنالتی سقوط سیاه جامگان قطعی می شد، افزود: برخی حرف و حدیث ها وجود دارد اما اگر هر بازیکنی به جز قاسمی نژاد بود، من این مسائل را قبول می کردم. او با استرس این کار را کرد و نتوانست گلزنی کند.

سرپرست ماشین سازی همچنین تصریح کرد: البته دیروز سیاه جامگان روی عرب ها را هم سفید کرده بود. بازیکنان آنها بعد از زدن گل کلا روی زمین بودند. داور هم خیلی میثاقیان را دوست داشت و حتی ناظر بازی هم از داد و بیدادهای مربی حریف کلافه شده بود.

خاکزاد در ادامه بیان داشت: خوب می دانم که بازی های آخر ماشین سازی برای تیم های دیگر حساس است. الان سایپا هم یکی از کاندیدای سقوط است و باید مردانه مقابل آنها بازی کنیم. ما می خواستیم امتیاز بگیریم و از بچه ها در نیمه دوم راضی هستیم. البته مسعود همامی دروازه بان حریف باید در همان ابتدای بازی اخراج می شد.

وی درباره اینکه گفته بود بازیکنان ماشین سازی به این تیم خیانت کردند، گفت: من هرگز چنین صحبتی نکردم. از من پرسیدند که خطیبی صحبتی در این باره کرده و من هم گفتم او درست گفته که چند بازیکن بی غیرت هستند.

خاکزاد در پایان افزود: با کاظمی برای فصل بعد هم صحبت شده است. اگر خدا بخواهد او را در ماشین سازی نگه می داریم و فصل بعد هم برمی گردیم.