هواداران رئال مادرید خواهان حضور ایسکو، آسنسیو و موراتا در ترکیب اصلی

هواداران رئال مادرید خواهان حضور ایسکو، آسنسیو و موراتا در ترکیب اصلی

وبسایت رسمی برنامه نود - به نظر می رسد عملکرد تیم دوم رئال مادرید برای هواداران این تیم نسبت به ترکیب اصلی خوشآیند تر بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، طبق نظر سنجی که در وبسایت AS صورت گرفته، اکثر هواداران رئال مادرید خواهان حضور ایسکو، آسنسیو و موراتا در ترکیب اصلی دیدار عصر امروز مقابل والنسیا هستند.

طبق این نظرسنجی که شب گذشته صورت گرفت، ایسکو (8,862) رأی در میان تمام هافبک های رئال مادرید به دست آورد. آسنسیو نیز رأی قابل توجهی کسب کرد و بالاتر از تونی کروس قرار گرفت (6,560 رأی به 5,767 رأی). حضور این دو بازیکن در ترکیب اصلی، یک قربانی به نام کاسمیرو خواهد داشت. این هافبک دفاعی که یکی از گزینه های غیرقابل تعویض زیدان به شمار می رود، بعد از ایسکو، آسنسیو، کروس و مودریچ، بیشترین رأی را کسب کرده و در این صورت از ترکیب اصلی بیرون می رود (5,411).

در این نظرسنجی همچنین هواداران مادریدی خواهان خروج کریم بنزما از ترکیب اصلی هستند. در حالیکه بیل به دلیل مصدومیت از میادین دور است، هواداران به موراتا رأی داده اند و ملی پوش اسپانیایی نزدیک به 3 برابر مهاجم فرانسوی رأی آورده است (5,810 رأی به 2,030 رأی). در میان مهاجمان، بنزما تنها بالاتر از لوکاس وازکز قرار گرفته که 2,022 رأی دارد.

1771