پیش‌بازی رئال مادرید- بارسلونا/ نبرد قهرمانی

پیش‌بازی رئال مادرید- بارسلونا/ نبرد قهرمانی

شاید سرنوشت لالیگا همین امشب مشخص شود.

 به گزارش کاپ، دویست و شصت و ششمین ال‌کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا اگر با برد سفیدپوشان همراه شود، رقابت قهرمانی در لالیگا را خاتمه یافته جلوه خواهد داد اما این ال‌کلاسیکوی ساعت 23:15 مانند همه رقابت‌های قبلی 2 تیم اصلا قابل پیش‌بینی نیست.

 شرایط جدول

 رئال مادرید با یک بازی کمتر و 3 امتیاز بیشتر از بارسلونا در رده نخست مدعی اول کسب عنوان قهرمانی لالیگاست و اگر امشب پیروز شود، می‌توان ادعا کرد همین امشب سرنوشت لالیگای 2017-2016 مشخص می‌شود.

غایبان بازی 

 امشب یک ضلع ار مثلث خط حمله 2 تیم کم است.سرانجام محرومیت 3 جلسه‌ای نیمار، ستاره برزیلی خط حمله بارسلونا له دلیل کف زدن برای داور  پس از اخراج مقابل آلاوس تایید شد.در صورت نبود نیمار شاید پاکو آلکاسر از بهترین فرصت برای درخشش در بزرگترین بازی ممکن نهایت بهره را ببرد. در سوی مقابل زیدان با وجود حضور بیل در تمرینات، احتمالا ریسک بازی دادن به او را به جان نمی‌خرد و از ایسکوی آماده بهره می‌برد. 

رویارویی‌های قبلی

 در 265 بازی قبلی، 109 پیروزی از آن بارسلونا شده، 97 بار رئال مادرید پیروز شده و 59 بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.

نکات کلیدی

 در تاریخ ال‌کلاسیکو هیچ‌گاه بیش از 3 بار متوالی، رقابت با تساوی خاتمه نیافته است.

از آغاز هزاره جدید تنها یک ال‌کلاسیکو (بازی معروف سال2002 که در آن کله خوک به سمت فیگوی رئالی شده پرتاب شد) با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

 بارسا در 34 بازی در زمین رئال هر گاه گل اول را دریافت کرده، شکست خورده و رئال مادرید در 25 رقابتی که به عنوان میزبان گل اول را زده، مساوی کرده یا شکست خورده است.

خیل مانسانو، قضاوت بازی را به عهده خواهد داشت.

 ترکیب احتمالی

 رئال‌مادرید: ناواس، ناچو، راموس، کارواخال، مارسلو، مودریچ، ایسکو ، بنزما، رونالدو، کاسیمیرو، کروس

 بارسلونا: تراشتگن، اومتیتی، پیکه، روبرتو، آلبا، بوسکتس، اینیستا، راکیتیچ، سوارس، مسی، آلکاسر