ساکت: اتوبوس تیم ملی توسط متخصصین داخلی فراهم شده است

ساکت: اتوبوس تیم ملی توسط متخصصین داخلی فراهم شده است

مراسم تقدیر و تشکر از دست اندارکان اتوبوس تیم ملی عصر امروز با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال و مسئولین استان سمنان در کارخانه عقاب افشان برگزار شد.

به گزارش کاپ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در این مراسم ضمن نمایش اتوبوس تیم ملی، محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم‌های ملی تقدیر و تشکر فدراسیون فوتبال و بازیکنان تیم ملی  را به دست اندرکاران تهیه و ساخت این اتوبوس اعلام کرد و گفت: در راستای تامین امکانات استاندارد برای تیم ملی، شرکت عقاب افشان(اسکانیا) با همکاری سامانه هواداری 9090 ، شرکت فناپ این اتوبوس مجهز، مدرن، پیشرفته و ایمن را برای تیم ملی آماده کردند که جهت ایاب و ذهاب تیم‌های ملی فوتبال مورد استقاده قرار گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: خوشحال هستیم در سالی که بنا به تاکید مقام معظم رهبری، سال اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال است، این اتوبوس بسیار پیشرفته توسط متخصصین داخلی آماده و برای تیم های ملی فراهم شده است. بدون تردید این گام بزرگی در راستای اقتصاد مقاومتی و اجرای دستورات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی است.

رئیس سازمان تیم‌های ملی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر  4 تیم فوتبال به جام جهانی ر اه پیدا کرده است. ان‌شاءالله با موفقیت‌های آتی، تیم ملی بزرگسالان پنجمین تیم راه یافته به جام جهانی می شود که در تاریخ فوتبال کشور، این یک رکورد بی سابقه است.

در ادامه این مراسم، مهندس همتیان ضمن ابراز خوشحالی اعلام کرد: سمنان یکی از محصولات خیلی خوب خود را توسط یک کارخانه معتبر به تیم ملی اهدا می کند. همچنین نقش یوزپلنگی که روی اتوبوس هست، زیستگاهش نیز در همین استان است.

وی در ادامه  این اتوبوس را به عنوان یک  هدیه برای قهرمان تیم ملی تلقی کرد و مراسم تبریک خود را به خاطر موفقیت‌های اخیر فدراسیون فوتبال اعلام کرد. همچنین از تلاش‌های شرکت عقاب افشان در ایجاد اشتغال در این منطقه و انجام مشارکت های اجتماعی سپاسگزاری کرد.

لازم به توضیح است، سند رسمی اتوبوس تیم ملی که به نام فدراسیون فوتبال است به محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم های ملی تحویل داده شد.

گفتنی است، در این مراسم مهندس همتیان – معاون برنامه ریزی و اقتصادی استان سمنان، مهندس دانایی – فرماندار سمنان، مهندس موسوی – شهردار سمنان، مهندس فتاحی – مدیرکل ورزش و جوانان استان و مهندس اسودی – رئیس سازمان صنعت و تجارت استان سمنان حضور داشتند.

در پایان این مراسم نماد ویژه فدراسیون فوتبال به اکبری راد - رئیس هیات مدیره شرکت عقاب افشان اهدا شد.