زنده با هفته سی و دوم لیگ دسته یک

زنده با هفته سی و دوم لیگ دسته یک

هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول در نهایت حساسیت در 9 شهر ایران آغاز شد.

 به گزارش "ورزش سه"، شدت حساسیت مسابقات این هفته در حدی است که هواداران 6 تیم مدعی با فراموشی مسابقات لیگ برتر تنها به صعود مورد علاقه خود فکر می کنند.

سپیدرود رشت - ایرانجوان، پارس جنوبی جم – ملوان بندر انزلی، مس رفسنجان – بادران، خونه به خونه – فجر سپاسی و آلومینیوم اراک – گل گهر سیرجان حساس ترین بازی های این هفته ی لیگ دسته اول هستند که تحولات این مسابقات را در ورزش سه دنبال خواهید کرد.

"ورزش سه" در بخش نتایج زنده، اخبار و ویدئو مسابقات حساس این هفته را پوشش خواهد داد.

پارس جنوبی جم 2 - 0 ملوان بندرانزلیسپیدرود رشت 1 - 1  ایرانجوان بوشهرآلومینیوم اراک 1 - 0 گل گهر سیرجانمس رفسنجان 1 - 2 بادران تهرانراه آهن تهران 1 - 0 مس کرمانخونه به خونه بابل 1 -  1 فجرسپاسی شیرازفولاد یزد 1 - 0 نساجی مازندراناکسین البرز 1 - 1 نفت مسجدسلیماناستقلال اهواز 0 - 1 خیبر خرم آباد

*16:45 – دیدار تیم های بالانشین همزمان با یکدیگر در شهر های مختلف آغاز شد. هواداران سپید رود رشت که امید زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند، از ساعتها قبل در ورزشگاه حاضر شدند و از شروع بازی ورزشگاه خانگی این تیم مملو از تماشاگر است.

*16:46 - به رغم حضور عوامل صدا و سیما برای پوشش دیدر دو تیم وحدت یزد و نساجی مازندران در ورزشگاه، این افراد اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا نکردند.

*16:55 – با گذشت 10 دقیقه از شروع مسابقات، خونه به خونه تنها تیمی است که موفق به گلزنی شده است. روح الله باقری اولین گل این هفته از رقابتهای لیگ یک را وارد دروازه فجر سپاسی کرد.

*17:00 – بازی پارس جنوبی جم و ملوان بندرانزلی از ساعت 17 آغاز شد اما این مسابقه با وجود اهمیت بالایی که دارد، از شبکه بوشهر پخش نشد. نزدیک به 30 هوادار انزلی چی برای تماشای این مسابقه خود را از انزلی به ورزشگاه رسانده اند.

17:01 : پرتماشاگرترین بازی هفته در رشت میان دو تیم سپیدرود و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می شود و کم تماشاگرترین بازی هفته هم میان دو تیم راه آهن و مس کرمان در ورزشگاه دستگردی اکباتان در حال برگزاری است(گفتنی است دیدار دو تیم راه آهن و مس کرمان به دلیل مشکلات ورزشگاه صباشهر که میزبانی مسابقات راه آهن را بر عهده دارد، به اکباتان منتقل شده است).

*17:11 – دومین گل هفته ی سی و دوم مسابقات در ورزشگاه انقلاب کرج به ثمر رسید. شاگردان محمود فکری در دیدار برابر اکسین البرز توانستند دقیقه 20 دروازه حریف را باز کنند. نفت مسجد سلیمان می تواند با برد در این دیدار خیال خود را از ماندن در لیگ دسته یک راحت کند.

*17:16 – بادران 49 امتیازی که شانس اندکی برای صعود دارد، دقیقه 24 گل اول خود را وارد دروازه مس رفسنجان کرد. مصطفی نوروزی گل اول این بازی را برای شاگردان ربیعی به ثمر رسانده است.

*17:24 – آلومینیوم اراک در ادامه روند خوب خود برابر گل گهر سیرجان به گل رسید. روح الله عرب موفق شد در این دیدار دقیقه 35 شاگردان پاشازاده را برابر تیم بالانشین سیرجانی پیش بیندازد.

*17:25- فضای ورزشگاه شهید عضدی رشت فوق العاده است. رشتی ها با تیم شان ارتباط عمیقی دارند و امیدوار به حضور مجدد در جمع برگزیدگان فوتبال ایران هستند.

*17:30 - هادی تامینی مدافع تاثیرگذار سپیدرود رشت دچار مصدومیت شد تا مجبور به ترک زمین شود. این بازیکن دقیقه 42 از زمین مسابقه خارج شد.

*17:32- هواداران ملوان از طریق اینستاگرام لایو مشغول تماشای بازی حساس این تیم مقابل پارس جنوبی در جم هستند. ای مسابقه پخش تلویزیونی ندارد.

*17:35 – در پایان نیمه اول مسابقات، نتایج بیش از هر تیمی به نفع سپید رود رشت رقم خورد. سپید رود در حالی از حریف انتهای جدولی خود پیش افتاده که گل گهر سیرجان برابر آلومینیوم اراک یک گل دریافت کرده و دیدار پارس جنوبی و ملوان انزلی نیز با نتیجه بدون گل در جریان است. خونه به خونه و بادران که شانس صعود آنها بسیار کمتر از دیگر تیم ها است در نیمه اول پیروز بودند تا دو هفته ی پایانی مسابقات را جذاب تر کنند.

*17:30 - از جمع 6 گل رد و بدل شده در نیمه اول مسابقات، دو گل از نقطه پنالتی به ثمر رسید. گل یحیی بیگی از وحدت یزد برابر نساجی مازندران و روح الله عرب از آلومینیوم اراک برابر گل گهر سیرجان گل های با ارزش و تاثیرگذاری هستند که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیدند.

*17:45 – هواداران خونه به خونه که شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر ندارند از دیدار این تیم برابر فجرسپاسی استقبال چشم گیری داشتند.


*17:45 – دیدار تیم های پارس جنوبی جم و ملوان انزلی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دو تیم 56 امتیازی که در رده های دوم و سوم قرار دارند، بعد از سپیدرود شانس های اصلی صعود به لیگ برتر هستند. هر چند ملوان با تساوی در این بازی خارج از خانه نتیجه مناسبی کسب کرده اما با توجه دیدارهای پیش روی دو تیم، ملوانان نیاز به کسب پیروزی در این دیدار دارند.

*17:50 - پیش از شروع دیدار آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان ابراهیم میرزاپور و هادی شکوری عکس یادگاری انداختند.


*17:55 - سومین پنالتی هفته در بابل گرفته نشد. در حالیکه داور مسابقه بعد از برخورد توپ به دست مدافعان فجرسپاسی اعلام پنالتی کرد، با نظر کمک داور این تصمیم را برگردانند تا تماشاگران و بازیکنان خونه به خونه به شدت نسبت به تغییر تصمیم داور مسابقه اعتراض کنند.

*17:58 - ایرانجوان بوشهر دقیقه 48 دروازه سپیدرود رشت را باز کرد تا ورزشگاه عضدی رشت به سکوت فرو رود. حجت اسلامی روی پاس زیبای مهدی قائدی دروازه سپید رود را باز کرد تا این دیدار به تساوی کشیده شود.

18:00 - با شروع نیمه دوم مسابقات بازی ها پر گل تر از گذشته دنبال می شود. راه آهن در دیدار برابر مس کرمان موفق شد دروازه حریف مدعی خود را باز کند. کریم ابراهیمی دقیقه 54 گل اول این بازی را به ثمر رساند.

*18:15 - علی غلامرضا پور گل با ارزشی را در دیدار برابر خونه به خونه به ثمر رساند تا دیدار خونه به خونه برابر فجر سپاسی به تساوی برسد. با این گل حالا ضربه پنالتی بحث برانگیز ابتدای نیمه دوم می تواند در پایان بازی دردسر بزرگی برای داور مسابقه شود.

*18:16 - تمامی دیدارهای حساس میان بالانشینان جدول به استثنا بازی گل گهر سیرجان با نتیجه تساوی در جریان است. سپید رود رشت، خونه به خونه بابل و بادران برد را با تساوی عوض کردند و بازی ملوان برابر پارس جنوبی نیز همچنان بدون گل در جریان است تا تغییری در جدول ایجاد نشده باشد.

*18:17 - سعید محمدی فر پارس جنوبی را برابر ملوان انزلی به گل رساند. شاگردان تارتار با این گل حالا موقتا به صدر جدول لیگ دسته اول می روند تا با توجه به بازی هایی که پیش رو دارند، شانس اصلی صعود به لیگ برتر باشند.

*18:20 - گل گهر سیرجان دقیقه 74 توانست گل مساوی را وارد دروازه آلومینیوم اراک کند تا امیدهای این تیم به صعود دوباره زنده شود. گل گهر سیرجان با این مساوی 54 امتیازی می شود.

18:20: در دقیقه 72 دیدار دو تیم سپیدرود و ایران جوان بوشهر  و در شرایطی که بازیکنان سپیدرود قصد پی ریزی یک حمله از سمت راست خط دفاعی تیم ایران جوان را داشتند، برخورد بازیکنان دو تیم باعث شد تا گزارشکر بازی به اشتباه برای سپیدرود اعلام پنالتی کند، اما این صحنه حساس با تصمیم داور تبدیل به یک ضربه از کنار دروازه به سود ایران جوان شد. تیمی که تا این لحظه مقاومت فوق العاده ای مقابل سپیدرود و هواداران پر شورش داشته است.

*18:22 - بادران دقیقه 75 برای دومین بار از حریف خود مس رفسنجان پیش افتاد تا دوباره در دیدار خارج از خانه در آستانه کسب پیروزی قرار بگیرد.

*18:23 - علی دشتی دومین گل پارس جنوبی جم را وارد دروازه ملوان کرد تا برد بزرگ داخل خانه را جشن بگیرد. شاگردان تارتار با این پیروزی می توانند یکی از صعود کننده های به لیگ برتر باشند و در دیدار هفته آینده برابر استقلال اهواز صعود خود را حتمی کنند.

18:25: تا این لحظه از مسابقات لیگ یک تمامی تیم های مدعی به غیر از پارس جنوبی جم نتوانسته اند به نتایج مورد انتظار خود دست یابند و در صورت ادامه این روند می توان هفته سی و دوم لیگ یک را هفته ناکامی تیم های مدعی خطه شمال کشور دانست.

*18:34 - اسماعیل فرهادی دقیقه 86 دیدار اکسین برابر نفت مسجد سلیمان گل تساوی اکسینی ها را به ثمر رساند تا شاگردان گل محمدی از شکست فرار کنند.

*18:35 - داور دیدار سپیدرود رشت برابر ایران جوان در پایان نیمه دوم 5 دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد. 5 دقیقه ای که می تواند سرنوشت هر دو تیم را در پایان فصل تغییر دهد.

*18:40 - بادران با کسب پیروزی 52 امتیازی شد اما به نظر می رسد با توجه به سایر نتایج شانس کمی برای صعود دارد.

*18:41 - سپید رود رشت در دیدار خانگی برابر ایران جوان بوشهر قدر فرصت های خود را ندانست تا 2 امتیاز حساس و سرنوشت ساز را در خانه از دست بدهد.

*18:42 - گل گهر سیرجان در ادامه نتایج ضعیف خود برابر آلومینیوم اراک در خارج از خانه متوقف شد تا با 54 امتیاز همچنان روی کاغذ برای صعود شانس داشته باشد.

*18:42 - راه آهن با کسب پیروزی برابر مس کرمان تا اندازه زیادی حضور خود در لیگ دسته یک را قطعی کرد.

 

•  18:42: بازی خونه به خونه در مقابل فجرسپاسی با تساوی یک بر یک به پایان رسید، تا امیدهای هوادران بابلی برای صعود به لیگ برتر تقریبا به صفر میل کند. در سوی مقابل تیم فجرسپاسی با تک امتیازی که از این دیدار گرفت، همچنان امیدوارانه به بازی های پیش رو نگاه می کند. خونه به خونه با این تساوی 49 امتیازی شد و عملا امیدهای خود برای صعود را از دست داد و تیم فجرسپاسی هم 30 امتیازی شد تا با پیروزی وحدت یزد هم امتیاز با این تیم رتبه های هفدهم و شانزدهم را در اختیار داشته باشند.

*18:43 - ضربه پنالتی علیخانی برابر استقلال اهواز خیبر را پیش انداخت تا خرم آبادی ها شانس خود برای بقا را افزایش دهند.

*18:47 - وحدت یزد در دیدار حساس برابر نساجی مازندران موفق به کسب پیروزی شد تا 30 امتیازی شود. یزدی ها در کنار فجر سپاسی با 30 امتیاز شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر ندارند.

*18:48 - اکسین البرز با بازگشت در دقایق پایانی به بازی توانست یک امتیاز از نفت مسجد سلیمان بگیرد تا تقابل شاگردان فکری و گل محمدی به تساوی بیانجامد. نفت مسجد سلیمان با این تساوی و با نتایج این هفته در دسته یک باقی خواهد ماند.

*18:50- به نظر می رسد همه تحولات این هفته لیگ یک به سود پارس جنوبی تمام شده و شاگردان تارتار با برد باارزش امروز بتوانند  اولین تیم صعود کننده به لیگ برتر باشند.

*18:51 - پارس جنوبی برنده بزرگ هفته شد. شاگردان تارتار با برد برابر حریف خود موفق شدند 59 امتیازی شوند و حالا صدرنشین لیگ دسته یک هستند. پارس جنوبی با شکست دادن ملوان انزلی با این تیم فاصله گرفت و به نظر می رسد باید این تیم را اولین صعود کننده به لیگ برتر دانست.

19:00 - با برگزاری 8 بازی تا اندازه زیادی معادلات بالای جدول لیگ دسته یک تغییر کرد. شانس بادران و خونه به خونه با توجه به نتایج بالانشینان کاهش یافت و پارس جنوبی با بردی که خارج از خانه کسب کرد، شانس اصلی صعود به لیگ برتر است.

شاگردان نظر محمدی در بازی با ایرانجوان انتهای جدولی نتوانستند از برتری خود دفاع کنند تا حالا سرنوشت صعود این تیم که در رده دوم حضور دارد به دو بازی سخت پیش روی گره بخورد. ملوان انزلی دیگر تیم مدعی با شکست در دیدار 6 امتیازی برابر پارس جنوبی با 56 امتیاز همچنان در رده سوم است و اندک امیدهای خود را در ادامه بازی ها جستجو می کند. گل گهر سیرجان که تا 3 هفته پیش صدرنشین لیگ بود در ادامه نتایج بد خود در اراک به تساوی رسید تا 54 امتیازی شود و به دنبال اندک امیدهای خود برای صعود باشد.

رقابت میان تیم های انتهای جدول با تساوی فجرسپاسی و برد خیبر خرم آباد و وحدت یزد بیش از گذشته شده است و حالا این سه تیم برای تنها شانس بقا در دو بازی خواهند جنگید.