دو بازی دسته اول لغو می‌شود

دو بازی دسته اول لغو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده – سرمربی تیم راه آهن به صراحت اعلام داشته تیمش برای سفر به بوشهر  به منظور بازی با ایرانجوان برنامه ریزی نکرده! و قطعا به این سفر نمی رود چرا که شاگردانش حاضر نیستند فاصله تهران تا بوشهر را با اتوبوس طی کنند! در برخی خبرها این طور آمده که تیم امید راه آهن برای این بازی به بوشهر خواهد رفت.

دیگر تیمی که عدم حضورش در بازی های هفته پایانی نیم فصل نخست محتمل است فولاد یزد است.

این تیم بعد از پشت سر گذاشتن آخرین بازی خود تمرین نکرده! از سویی در روزهای اخیر درگیر مسا ئل حاشیه ای بوده است. بعد از اینکه مدیر عامل رای به برکناری سرمربی می دهد نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی که گویی تیم به او محول شده تصمیم مدیر عامل را وتو می کند و با تشکیل اعضای هیات مدیره جدید رای به ابقای سرمربی می دهد. بعد از این فعل و انفعالات مدیر عامل در نشستی با بازیکنان حضور خود را در تیم فولاد یزد قانونی بر می شمرد و می گوید از نظر من محمود امیری برکنار شده است!

با این اوصاف انتظار می رود بازی گل گهر سییرجان با فولاد یزد هم برگزار نشود. در این صورت نتایج این دو بازی 3-0 به سود حریفان اعلام می شود و دو تیم راه آهن و فولاد یزد در صورت عدم حضور در دو بازی چه به صورت متوالی و چه به صورت متناوب از جدول بازی ها کنار گذاشته می شوند.

آخرین تیمی که که از دسته اول به خاطر دو غیبت از جدول مسابقات کنار رفت تیم اتکاء گلستان بود.