پیش‌بازی ساوتهمپتون - منچسترسیتی؛ سیتیزن‌ها محکوم به پیروزی!

پیش‌بازی ساوتهمپتون - منچسترسیتی؛ سیتیزن‌ها محکوم به پیروزی!

وبسایت رسمی برنامه نود - در روز اول هفته‌ی سی و دوم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت.

به گزارش وب‏‎سایت نود، در چارچوب هفته‎ی سی و دوم لیگ برتر انگیس، از ساعت 21 شنبه، 26 فروردین‎ماه، شاگردان گواردیولا در ورزشگاه سنت مری میهمان ساوتهمپتون خواهند بود. دیداری که به قضاوت نیل سواربریک برگزار خواهد شد.

منچسترسیتی که در رده‌ی چهارم لیگ برتر قرار دارد، در کورس فشرده‌ی کسب سهمیه‌ی نیاز مبرمی به این 3 امتیاز دارد و حالا پس از پیروزی 3-1 مقابل هال‌سیتی، به دنبال برد مقابل حریفی است که در بازی رفت مقابلش تن به شکست داده است. در این دیدار ممکن است گواردیولا دوباره دی بروین و فرناندینیو را به ترکیب اصلی تیمش بازگرداند و در صورتی که کولاروف و استونز آماده نباشند، احتمالا کمپانی بتواند به میدان برود. باید دید پپ در این دیدار از کدام دروازه‌بانش استفاده خواهد کرد. گوندوغان، گابریل ژسوس و باکاری سانیا مصدومان این تیم هستند.

از سوی دیگر، ساوتهمپتون کلود پوئل قرار دارد که پس از پیروزی مقابل وست‌بروم، حالا امید زیادی به دیدار مقابل تیمی دارد که در پنج تقابل خانگی قبلی، فقط یک بار مقابلش شکست خورده است. در این دیدار به جز مصدومان طولانی مدتی نظیر آستین و فن‌دایک، مربی این تیم احتمالا بتواند از استیون دیویس بار دیگر استفاده کند و البته مانولو گابیادینی، گلزن اول این تیم نیز احتمالا به این بازی برسد. با این حال محرومیت اوریل رومئو روز سختی برای خط هافبک این تیم را نوید می‌دهد.

ترکیب احتمالی:

آمار و حقایق بازی:

پیروزی در این دیدار تعداد بردهای منچسترسیتی را با تعداد بردهای فصل قبل این تیم برابر خواهد کرد.آگوئرو در 11 بازی آخرش در ماه آپریل گلزنی کرده است.دوشان تادیچ در 6 بازی اخیرش در 5 گل مشارکت داشته است.از زمان حضور در لیگ برتر، داوید سیلوا بیشترین پاس گل(63) و بیشترین موقعیت ایجاد کرده(598) بین بازیکنان لیگ برتر را دارد.فریزر فارستر در 30 درصد از بازی‎های لیگ برتری خود کلین شیت کرده است که از زمان حضور وی، تنها نسبت به پیتر چک و جو هارت درصد کمتری بوده است.کلودیو براوو 7 ضربه‌ی آخری که به دروازه‏‌اش روانه شده را گل خورده است!

پیش بینی نتیجه:

1405