ماسکرانو از ناحیه ماهیچه مصدوم شد

ماسکرانو از ناحیه ماهیچه مصدوم شد

وبسایت رسمی برنامه نود - به نظر می رسد خبرهای بد برای باشگاه بارسلونا تمامی ندارد و این تیم پس از شکست سنگینی که مقابل یوونتوس تجربه کرد حالا مدافع خود را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش وبسایت نود، خاویر ماسکرانو که در دیدار بارسلونا و یوونتوس 90 دقیقه بازی کرد در جریان این دیدار از ناحیه ماهیچه پا مصدوم شده است. بارسلونا در این دیدار با حساب 3-0 شکست خورد، دو گل از دیبالا و یک گل از کیلینی باعث شد تا بارسلونا در خانه حریف شکستی سنگین را تجربه کند تا برای صعود به مرحله بعد شرایط سختی داشته باشد.

با این وجود باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای کوتاه در وبسایت رسمی خود خبر از مصدومیت خاویر ماسکرانو از ناحیه ماهیچه پای چپ داد و هیچ مدت زمان مشخصی را برای غیبت او معرفی نکرد.  مدافع آرژانتینی بارسلونا در فصل جاری در تمامی مسابقات 35 بار برای بارسلونا به میدان رفته است. بارسا در حال حاضر 3 امتیاز از رئال مادرید صدر نشین کمتر دارد و در حالیکه این تیم یک دیدار عقب افتاده دارد که در صورت پیروزی در آن دیدار اختلاف دو تیم به 6 امتیاز خواهد رسید. دو تیم بارسلونا و رئال مادرید دو هفته آینده به مصاف یکدیگر خواهند رفت، بارسا پیش از این دیدار باید پذیرای سوسیه داد و یوونتوس باشد.

1899