ماسکرانو: غیر از مسی هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه بارسلونا نیست

ماسکرانو: غیر از مسی هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه بارسلونا نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - خاویر ماسکرانو در مصاحبه ای که با نشریه باشگاه بارسلونا داشته است در خصوص هم تیمی خود نظری متعجب کننده داد.

به گزارش وبسایت نود، خاویر ماسکرانو مدت زیادی است که هم در باشگاه بارسلونا و هم در تیم ملی آرژانتین در کنار لیونل مسی به میدان می رود. او در مصاحبه ای که با نشریه باشگاه بارسلونا داشته است در خصوص لیونل مسی و ارتباط این بازیکن با باشگاه بارسلونا صحبت کرد:

حضور او برای هر تیمی ضروری خواهد بود، او بازیکنی خاص است. درباره بهترین بازیکن تاریخ فوتبال صحبت می کنیم. بازیکنان بزرگی در سال های گذشته برای بارسلونا به میدان رفته اند و نامشان در تاریخ این باشگاه حک شده است. با این حال احساس می کنم این اشتباه است که بازیکنان را بزرگتر از باشگاه بدانیم و احساس کنیم در صورتی که بازیکنی یک باشگاه را ترک کند آن باشگاه لطمه خواهد خورد. باشگاه بزرگتر از همه بازیکنان است، البته غیر از مسی. این یک واقعیت است و باید آن را پذیرفت. بزرگترین اشتباهی که یک فوتبالیست می تواند انجام دهد آن است که خودش را بازیکنی ضروری برای تیم بداند چراکه غیر از مسی، هیچ بازیکنی در این خانواده قرار ندارد.

1899