دوست قدیمی مسی به بارسلونا برمی‌گردد

دوست قدیمی مسی به بارسلونا برمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از سیاست های خوان لاپورتا در دوره دومش در بارسلونا این بوده است که بازیکنان سابق را به تیم برگرداند تا به نوعی بتواند محبوبیت از دست رفته تیم در میان بخشی از هواداران تیم کاتالان را دوباره به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی اسطوره بارسلونا به عنوان سرمربی به تیم برگشته و دنی آلوز به عنوان بازیکن در تیم حضور دارد. حالا آلبرت روجه خبرنگار نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که یکی دیگر از اعضای نسل طلایی بارسا هم قرار است به این تیم برگردد: خاویر ماسکرانو.

مرد آرژانتینی ملقب به "رئیس کوچک" یکی از حلقه طلایی نزدیکان لیونل مسی در دوران حضور لئو در بارسلونا بود. ماسکرانو هشت فصل در بارسا حضور داشت که در حال حاضر هدایت تیم زیر 20 سال آرژانتین را به عهده دارد اما آینده اش می تواند در بارسا رقم بخورد. لاپورتا در نظر دارد که ماسکرانو را به آکادمی ملحق کند که بارسلونای بی یا یکی از سمت ها در فوتبال پایه می تواند برای وی در نظر گرفته شود. پیش از این گواردیولا نیز با بارسلونای بی مربیگری را آغاز کرده بود و قطعا برای ماسکرانو نیز این گزینه می تواند گزینه جذابی باشد چرا که با پدیده های نسل جدید بارسا آشنا می شود و می تواند خود را از نظر مربیگری شکل بدهد.

4125