خاکزاد:تا من و کاظمی هستیم،کسی جرات کم کاری ندارد/پرسپولیس را می بریم

خاکزاد:تا من و کاظمی هستیم،کسی جرات کم کاری ندارد/پرسپولیس را می بریم

سرپرست تیم ماشین سازی گفت:همه تیم ها از بازی کردن در آذربایجان می ترسند و ما هم برای این مردم بازی می کنیم.

علی خاکزاد در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با وضعیت ماشین سازی قبل از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان ما تمرینات خود را پیگیری می کنند تا بتوانیم در این بازی جدا از بحث سقوط کردن یا نکردن، از آبروی آذربایجان و اعتبار ماشین سازی دفاع کنیم. نیت ما این است که مقابل پرسپولیس برنده شویم و برای همین محکم به زمین می رویم.

وی افزود: با سقوط ماشین سازی دنیا به آخر نرسیده چون فوتبال بالا و پایین دارد. اگر قرار باشد تیمی سقوط نکند، تیمی هم بالا نمی آید. ما با هر چه در توان داریم، به میدان می رویم. همه تیم ها از بازی کردن در آذربایجان می ترسند و ما هم برای این مردم بازی می کنیم.

سرپرست ماشین سازی با اشاره به مصدومیت پیام صادقیان و اینکه این بازیکن دیدار رفت با پرسپولیس را هم از دست داده بود، تصریح کرد: دوقلوی پای صادقیان آسیب دیده و بعد از ام ار ای مشخص شد که او نمی تواند در این بازی به میدان برود. بازی  رفت را دقیقا یادم نیست که چه اتفاقی افتاد اما مطمئن باشید که صادقیان مصدوم است و اصلا بحث کم کاری مطرح نیست. تا زمانی که من و کاظمی در ماشین سازی هستیم، اجازه نمی دهیم از این اتفاقات رخ دهد. حالا صادقیان که هیچ، حتی بزرگتر از او هم نمی توانند چنین کاری کنند.

خاکزاد درباره اینکه با فرهاد کاظمی برای ماندن در ماشین سازی برای فصل بعد صحبتی شده یا خیر، گفت: ما آرزویمان است که کاظمی در ماشین سازی بماند و این تیم را بار دیگر بالا بیاورد. در صحبت های اولیه که با کاظمی داشتیم، او اعلام کرد که دوست دارد بماند.