گسترش فولاد 1 - 1 استقلال / توقف استقلال، هدیه گسترش به تراکتور

گسترش فولاد 1 - 1 استقلال / توقف استقلال، هدیه گسترش به تراکتور

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال با تساوی به پایان رسید تا حالا شانس تراکتورسازان برای بازگشت به رده دوم جدول بیشتر شود.

به گزارش وبسایت نود ، تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال از هفته بیست‌وششم لیگ برتر ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) با قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. میثم نقی‌زاده (74) برای گسترش فولاد و امید ابراهیمی (80) گل استقلال را به ثمر رساند.

در نیمه نخست، استقلالی‌ها که بدون علیرضا منصوریان محروم پا به میدان گذاشته بودند، نمایش خیلی بدی داشتند و تنها یک بار به صورت نصفه و نیمه موقعیت خلق کردند. در نیمه دوم هم این تیم میزبان بود که بازی بهتری انجام داد و چندین موقعیت خلق کردند، اما در زدن ضربات آخر ناکام بودند. استقلال نتوانست فاصله امتیازی‌اش با پرسپولیس را حفظ کند و با این تساوی اختلاف امتیازش با پرسپولیس به 11 رسید.

استقلال با این تساوی 48 امتیازی شد و گسترش فولاد با 33 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

ویدیو خلاصه بازی: گسترش فولاد ۱-۱ استقلال

گسترش فولاد: کوروش ملکی، مرتضی اسدی، محسن حسینی، مسعود ابراهیم زاده، بابک حاتمی، علیرضا نقی زاده، مگنو باتیستا، داریوش شجاعیان، امین درویشی، رضا خالقی فر و لوسیانو پریرا

تعویض:مسعود ابراهیم زاده(۹- مصطفی اکرامی) علیرضا نقی زاده(۷۷- محمدرضا خرسندنیا)امین درویشی( ۸۷- یوسف سیدی)

استقلال:مهدی رحمتی، رابسون، میلاد زکی پور، مجید حسینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، محسن کریمی و علی قربانی

تعویض: فرشید اسماعیلی( ۶۸- مجتبی حقدوست) بهنام برزای( ۷۹- جابر انصاری)محسن کریمی(۸۹- یعقوب کریمی)

گل ها : علیرضا نقی زاده (۷۳) گسترش فولاد و امید ابراهیمی(۸۰) استقلال

کارت زرد:میلاد زکی پور و فرشید باقری از استقلال

دقایق حساس

دقیقه 10: حرکت درویشی و عبور او از زکی‌پور اولین موقعیت را نصیب گسترش فولاد کرد که ارسال شجاعیان با دفع  بازیکنان استقلال رو به رو شد.

دقیقه 14: ضربه سر خالقی فر با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 23:کوروش ملکی در یک صحنه دچار اشتباه شدو توپ مقابل  علی قربانی قرار گرفت اما این دروازه‌بان اشتباه خود را جبران کرد.

دقیقه 27:ارسال خطرناک شجاعیان روی نقطه پنالتی با ضربه سر لوسیانو پریرا به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 32:ضربه محسن کریمی از پشت محوطه جریمه با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 54: حرکت تکنیکی و انفرادی نقی زاده از سمت چپ دفاع استقلال این بازیکن را در شرایط تک به تک قرار داد و ضربه ضعیف این بازیکن باعث شد توپ با اختلاف به بیرون برود ، در ادامه مهدی رحمتی شروع سریعی خواست انجام دهد که به اشتباه توپ در اختیار باتیستا قرار گرفت و ضربه این بازیکن با فاصله بسیار کم به بیرون رفت و مهدی رحمتی پس از برخورد با تیرک دروازه به شدت مصدوم شد.

دقیقه 63 : ضربه فنی و پای چپ پریررا با واکنش زیبای رحمتی همراه شد.

دقیقه 68:ضربه خطرناک علی قربانی از پشت محوطه جریمه گسترش راهی اوت شد.

دقیقه 72 ( گل اول گسترش فولاد - نقی زاده ) : حرکت انفرادی و تکنیکی نقی زاده در عمق دفاع استقلال و در نهایت یک ضربه بغل یک گل زیبا را رقم میزنه .

دقیقه 79 ( گل اول استقلال - امید ابراهیمی ) : حمله همه جانبه بازیکنان استقلال با سانتر خسرو حیدری از سمت راست همراه شد و ضربه سر نصفه و نیمه علی قربانی به امید ابراهیمی رسید و ضربه چکشی این بازیکن به زیبایی به گل تبدیل شد.

دقیقه 85: ارسال خسرو حیدری از راست با ضربه سر فرشید باقری با فاصله کم به بیرون رفت.

ویدیوی خلاصه بازی گسترش فولاد - استقلال تهران را اینجا ببینید.

2051