تراشتگن: از حضور در بارسلونا خوشحالم

تراشتگن: از حضور در بارسلونا خوشحالم

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان آلمانی بارسلونا اعلام کرد به فکر جدایی از بارسلونا نخواهد بود و از حضور در این تیم خوشحال است.

به گزارش وبسایت نود، دروازه بان آلمانی بارسلونا که سال 2014 به این تیم پیوست ابتدا به عنوان دروازه بان تعویضی پس از براوو مورد استفاده قرار می گرفت اما پس از اینکه این دروازه بان شیلیایی به منچستر سیتی پیوست به عنوان دروازه بان نخست بارسلونا به میدان می رود. در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه سیتی زن ها به این دروازه بان به گوش می رسید اما تراشتگن در مصاحبه ای که با La Vanguardia داشت این شایعات را بی اساس دانست و گفت:

در بارسلونا خوشحالم، در کنار هم تیمی ها و دوستانم شرایط خوبی دارم. امیدوارم به همراه این تیم به قهرمانی های متعددی دست یابم. این یکی از اهداف من خواهد بود. نمی دانم که سال های طولانی در بارسلونا می مانم یا خیر چرا که هیچ کس از آینده اش خبر ندارد اما تمام تلاشم را می کنم که بهترین بازی هایم را برای تیم انجام دهم. می خواهم بهترین نمایش هایم را داشته باشم تا به خوبی پیشرفت کنم. همیشه در لحظه زندگی می کنم و این مسئله برایم همیشه اهمیت داشته است.

تراشتگن تا سال 2019 با بارسلونا قرارداد دارد و در حال حاضر به عنوان دروازه بان نخست بارسلونا به حساب می آید.

1899