تراکتور- گسترش؛ مساوی برای پرسپولیس!

تراکتور- گسترش؛ مساوی برای پرسپولیس!

تراکتورسازی فرصت نزدیک شدن به پرسپولیس در صدر جدول را از دست داد.

به گزارش کاپ،در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام این شهر میزبان گسترش فولاد تبریز بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نوری، کرار جاسم، شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی و مهدی شریفی ترکیب اولیه تراکتورسازی را تشکیل می‌دادند و برای تیم فراز کمالوند هم کوروش ملکی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، بابک حاتمی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، داریوش شجاعیان، علیرضا نقی‌زاده، رضا خالقی فر، یوسف سیدی و لوسیانو پریرا از ابتدا بازی می‌کردند.

گل اول بازی را تراکتورسازی در دقیقه 16 روی ارسال جاسم کرار و ضربه سر مهدی شریفی به ثمر رساند و نیمه اول را به سود خود تمام کرد اما گسترش فولاد در دقیقه 55 روی اشتباه محمدرضا اخباری و ضربه تمام کننده رضا خالقی‌فر گل مساوی را زد تا دربی تبریز با تساوی یک بر یک تمام شود.

باتوجه به باخت پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، تیم قلعه‌نویی می‌توانست با پیروزی برابر گسترش فولاد دوباره به صدر جدول نزدیک شود که از این فرصت استفاده نکرد و در 9 امتیازی تیم برانکو جای گرفت و شاگردان کمالوند هم با 32 امتیاز نهمین تیم جدول شدند.