رائول: نمی توانم بگویم که هرگز برای بارسلونا کار نخواهم کرد

رائول: نمی توانم بگویم که هرگز برای بارسلونا کار نخواهم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - رائول گونزالس، اسطوره باشگاه رئال مادرید خطر برانگیختن خشم هواداران را به جان خرید و اظهار داشت که پیشنهاد همکاری با بارسلونا را بررسی می کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رائول 39 ساله که در طول کارنامه خود، 6 عنوان قهرمانی لالیگا و 3 قهرمانی اروپا به همراه رئال مادرید تجربه کرده است، در مصاحبه با روزنامه کاتالانی Sport، راجع به احتمال همکاری با بارسلونا گفت:

دوست دارم همه کار ها را قدم به قدم انجام دهم. اولین کار، در زمانی مناسب، بازگشت به خانه ام، رئال مادرید است. اما این فوتبال است، و هرگز نمی توانید بگویید که این یا آن کار را انجام نخواهید داد. من 17 سال در رئال مادرید حضور داشته ام و هیچکس نمی تواند در مادریدیستا بودنم تردید کند. وجدان من راحت است. وقتی در مورد فوتبال صحبت می کنم یا به تحلیل می پردازم، قضیه فرق می کند و در چند سال اخیر در مورد بارسلونا نیز صحبت کرده ام. وقتی آنها خوب کار می کنند، اذعان به این مسئله منصفانه است.

اگر به لالیگا نگاه کنید، چند سال اخیر نشان می دهد که بارسلونا ثبات بیشتری نسبت به رئال مادرید داشته است. اگر به اروپا هم نگاه کنید، می بینید که تفاوت خیلی زیادی وجود ندارد.

وی در مورد تصمیم لوئیز انریکه به جدایی از بارسلونا در پایان فصل نیز گفت:

من کاملاً او را درک می کنم. من 17 سال در رئال مادرید بودم و از ویسنته دل بوسکه گرفته تا ژوزه مورینیو، هرگز ندیدم که یک مربی چندین سال در تیم بماند. او کار بزرگی در بارسلونا انجام داده و حقیقتاً درک می کنم که نیاز به استراحت داشته باشد.

در نهایت از رائول سؤال شد که از بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به طور قطع یک نفر را انتخاب کند که وی گفت:

هر دوی این بازیکنان، منحصر به فرد هستند و واقعاً فکر می کنم که هر دو در یک سطح هستند. دوست ندارم که با توجه به عناوین قهرمانی، آنها را مقایسه کنیم. آنها به راحتی در جمع 5 بازیکن برتر من قرار می گیرند.

1771