دئولوفئو: در جهان فوتبال تنها یک لیونل مسی وجود دارد

دئولوفئو: در جهان فوتبال تنها یک لیونل مسی وجود دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - جرارد دئولوفئو اعتقاد دارد قیاس او با لیونل مسی بسیار زود است و ممکن است به آینده او صدمه بزند.

به گزارش وبسایت نود، جرارد دئولوفئو که نمایش های درخشانی را در میلان داشته است و به همین دلیل به تیم ملی اسپانیا نیز فراخوانده شده است از آکادمی بارسلونا فوتبالش را آغاز کرد و یک فصل نیز در این تیم به صورت محدود به میدان رفت. او چند فصلی را به صورت قرضی در سویا و اورتون به میدان رفت و در نهایت با قرار دادن بند باز خرید بارسلونا را به مقصد اورتون ترک کرد و در حال حاضر به صورت قرضی در میلان به میدان می رود. او در مصاحبه ای که با Forza Milan داشت اعلام کرد قیاس او با مسی انتظارات را از او بیشتر خواهد کرد و این مسئله به آینده او صدمه خواهد شد:

این قیاس بیش از اینکه سودمند باشد برای من زیان بار خواهد بود. عموما روزنامه ها را نمی خوانم اما یک تیتر از یکی از روزنامه ها را به خاطر دارم که انتظارات هواداران بارسلونا را از من بیش از حد بالا برد و این مسئله برای من گران تمام شد. تنها یک لیونل مسی وجود دارد.

دئولوفئو تنها در 6 دیدار برای بارسلونا به میدان رفته است در حال حاضر مسئولین این تیم علاقه دارند تا او را بار دیگر به نیوکمپ بازگردانند.

1899