منچسترسیتی 1 - 1 لیورپول؛ جدال تماشایی گواردیولا و کلوپ برنده نداشت

منچسترسیتی 1 - 1 لیورپول؛ جدال تماشایی گواردیولا و کلوپ برنده نداشت

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های منچسترسیتی و لیورپول در یک بازی جذاب و پر موقعیت که تحت تاثیر تصمیم های داور قرار گرفت به تساوی رضایت دادند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچسترسیتی و لیورپول از هفته بیست و نهم لیگ برتر در ساعت 20 در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 20: مینیوله با پایش سانتر سانتر زمینی سانه را دور کرد و توپ در برگشت به سیلوا رسید اما ضربه این بازیکن که در موقعیت مناسب قرار داشت به بیرون رفت.

دقیقه 24: سادیو مانه با سرعت بالای خودش از اوتامندی عبور کرد اما در نهایت تعادل خودش را از دست داد. داور با وجود اعتراض بازیکنان لیورپول خطای پنالتی تشخیص نداد و بازی ادامه پیدا کرد.

دقیقه 36: ماتیپ روی ضربه آزاد ارسالی میلنر می توانست با ضربه سر گلزنی کند اما ضربه اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: سیتی روی حرکت خوب تیمی صاحب یک موقعیت بسیار مناسب شد اما میلنر با یک تکل عالی دروازه تیمش را نجات داد. دی بروین با یک پاس خوب توپ را به سیلوا رساند و این بازیکن هم با یک سانتر دقیق استرلینگ را در محوطه صاحب توپ کرد اما مدافع حریف با تکل به موقع توپ را دور کرد. توپ در ادامه به فرناندینیو رسید اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا یک موقعیت مناسب برای تیم میزبان به بیرون رفت.

دقیقه 40: کابایرو روی کرنر ارسالی ضعیف عمل کرد و توپ را خوب دور نکرد اما با یک عکس العمل تماشایی شوت لالانا را به کرنر فرستاد تا اشتباهش را جبران کند.

دقیقه 51: لیورپول در همان ابتدای نیمه دوم با یک تصمیم جنجالی که با اعتراض بازیکنان تیم میزبان همراه شد به یک ضربه پنالتی دست یافت. داور خطای کلیچی روی فیرمینو را اعلام کرد تا میلنر پشت توپ قرار بگیرد و تیمش را پیش بیندازد.

دقیقه 61: لیورپول در این دقایق روی ضد حملات خطرناک نشان داد و می توانست توسط فیرمینو به گل دوم برسد اما کابایرو با یک عکس العمل خوب ضربه این بازیکن در موقیت تک به تک را به کرنر فرستاد.

دقیقه 69: سیتی که بی محابا حمله می کرد توسط ستاره آرژانتینی خود توانست بازی را به تساوی بکشاند. دی بروین در سمت راست صاحب توپ شد و یک سانتر زمینی دقیق به دهانه دروازه فرستاد و آگوئرو با یک بغل پا دروازه لیورپول را باز کرد.

دقیقه 75: بازی با سرعت بالایی دنبال شد و سیتی تا آستانه زدن گل دوم رفت اما ضربه دی بروین که روی پاسکاری سیلوا و آگوئرو در فضای خوبی صاحب توپ شد به تیر دروازه مینیوله برخورد کرد.

دقیقه 81: هر دو تیم در این دقایق صاحب فرصت می شدند و این بار نوبت لیورپول بود که تا آستانه گلزنی برود اما لالانا که روی پاسکاری خوب جان و فیرمینو صاحب توپ شد نتوانست از موقعیت خوب خودش استفاده کند.

دقیقه 91: سیتی در آخرین لحظات بازی بار دیگر صاحب یک موقعیت مناسب شد اما ضربه والی آگوئرو که روی سانتر تماشایی دی بروین در دهانه دروازه صاحب توپ شده بود به بیرون رفت تا این بازی نفس گیر و پر موقعیت در نهایت با تساوی 1-1 به پایان برسد.

منچسترسیتی با این نتیجه 57 امتیازی شد تا فاصله اش با چلسی صدرنشین به 12 امتیاز افزایش یابد و در همان رده سوم باقی بماند. لیورپول هم با 56 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

ویدیو خلاصه این بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031