چلسی در فکر ارائه پیشنهادی 100 میلیون پوندی برای جذب لوکاکو و بارکلی

چلسی در فکر ارائه پیشنهادی 100 میلیون پوندی برای جذب لوکاکو و بارکلی

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی به دنبال جذب دو ستاره اورتون است.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف در گزارشی مدعی شده است که باشگاه چلسی قصد دارد در تابستان برای خرید دو ستاره اورتون وارد عمل شود و پیشنهادی در حدود 100 میلیون پوند را برای جذب این دو بازیکن در نظر گرفته است.

لوکاکو چند روز قبل به سران باشگاه اورتون اعلام کرد قصد ندارد قراردادش را با تافی ها تمدید کند و به دنبال جدایی در تابستان است تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. این در حالی است که پیش تر صحبت از تمدید قرارداد او با اورتون مطرح بود. آبی های مرسی ساید برای فروش لوکاکو، حدود 65 میلیون پوند می خواهند. (چلسی در تابستان 2014، با مبلغ 28 میلیون پوند لوکاکو را به اورتون فروخت) گفته می شود لوکاکو از بازگشت به چلسی استقبال می کند و به دوستان نزدیکش گفته؛ قصد ندارد در اورتون بماند و به دنبال بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا است.

ضمن این که اگرچه بارکلی به پایان قراردادش با اورتون نزدیک می شود ولی تافی ها برای فروش این بازیکن مستعد نیز 30 میلیون پوند می خواهند. اگرچه خرید این دو بازیکن برای چلسی حدود 100 میلیون پوند خرج بر می دارد ولی آن ها از فروش اسکار در ژانویه 60 میلیون پوند به دست آورده اند و احتمال دارد با فروش کاستا باز هم مبلغی در همین حدود به دست آورند و همین موضوع باعث شده تا به فکر جذب دو ستاره اورتون و جوان تر کردن تیم خود بیفتند.

همچنین طبق گزارش تلگراف، احتمال جدایی تری و بگوویچ نیز در تابستان بسیار بالا است.

1878