اوبلاک: حضور در جمع 8 تیم برتر اروپا برای چهارمین سال متوالی آسان نیست

اوبلاک: حضور در جمع 8 تیم برتر اروپا برای چهارمین سال متوالی آسان نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - یان اوبلاک، دروازه بان تیم اتلتیکو مادرید می گوید که این تیم باید به خاطر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای چهارمین سال متوالی، به خود افتخار کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم دیگو سیمئونه در دیدار برگشت مقابل بایر لورکوزن به تساوی 0-0 دست یافت تا در مجموع با پیروزی 4-2 راهی دور بعد شود. اوبلاک که در آغاز نیمه دوم در یک صحنه سه واکنش متوالی و نجات بخش در مقابل ضربات برانت و فلاند داشت، در پایان بازی به BeIN Sport گفت:

حس خیلی خوبی داریم. اتلتیکو برای چهارمین سال متوالی به مرحله یک چهارم نهایی رسیده و این برای باشگاه خیلی مهم است. ما برای پیروزی جنگیدیم. اینطور نشد اما مهمترین مسئله این است که به دور بعد صعود کردیم. مسلماً حضور در جمع 8 تیم برتر اروپا برای چهارمین سال متوالی آسان نیست. تیم مثل سال های اخیر به رشد و پیشرفت خود ادامه خواهد داد و می دانم که می توانیم کار های بزرگی انجام دهیم.

دو سال پیش اینجا اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به خاطر بدشانسی و مصدومیت میگل آنخل مویا مقابل لورکوزن انجام دادم، خاطرات خوبی از آن مسابقه و لحظات دو سال پیش دارم. بعد از آن بیشتر بازی کردم.

اتلتیکو مادرید بعد از بارسلونا و رئال مادرید به سومین تیم اسپانیایی تبدیل شد که جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب می کند. قرعه کشی این مرحله روز جمعه در نیون سوئیس برگزار خواهد شد.

1771