صوفی زاده: فوتسال بانوان در آسیا اول است اما فوتبال جای کار دارد

صوفی زاده: فوتسال بانوان در آسیا اول است اما فوتبال جای کار دارد

نایب رئیس بانوان فدراسیون گفت:باید برنامه ریزی لازم صورت بگیرد چون الان سیزدهم آسیا هستیم تا انشاالله جایگاه بهتری کسب شود. 

به گزارش کاپ، لیلا صوفی زاده بعد از انتخاب به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون اظهار داشت: از عنایت ویژه دولت تدبیر و امید، از سلطانی فر و معاون قهرمانی و بانوان نگاه ویژه ای به بانوان مدیر داشتند. امیدوارم در سایه حضرت ولی عصر و مقام ولایت بتوانم در وظیفه ای که دارم، سربلند باشم.

وی افزود: توسعه فضاها و زیرساخت ها برنامه ریزی بلندمدت و مدون است. فدراسیون نیز تا الان تلاش کرده در شرایط برابر بانوان همراه با آقایان بتوانند به تمرینات خود بپردازند. این توازن دیده شده است. امیدواریم فضاهای مورد نیاز برای بانوان را داشته باشیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون درباره اردوی تیم ملی بانوان تصریح کرد: تیم های ملی بزرگسال ما در مراحل آخر اردوی خود به سر می برند. آخرین اردوی آنها از امروز در بندرعباس برگزار می شود و به دنبال موفقیتشان هستیم. فوتسال ما در آسیا حرف اول را می زند. بانوان ما با حجابشان نشان دادند که می توانند موفقیت های زیادی کسب کنند. در فوتبال و در آسیا نیاز به کار بیشتری داریم. باید برنامه ریزی لازم صورت بگیرد چون الان سیزدهم آسیا هستیم تا انشاالله جایگاه بهتری کسب شود.