طغیان بی‌موقع نایب‌رئیس کم‌حرف فدراسیون فوتبال

طغیان بی‌موقع نایب‌رئیس کم‌حرف فدراسیون فوتبال

خبرگزاری فوتبالی- پس از مدت‌ها بالاخره نقل قولی از نایب رئیس فدراسیون فوتبال به گوش مان رسید تا در عدم پرداخت پاداش های قهرمانان زن فوتسال آسیا گلایه کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه،  سال ها پس از حضور لیلا صوفی زاده به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال بالاخره امروز مصاحبه ای از او دیدیم که درباره یکی از مهمترین معضلات یکی دو سال اخیر تیم ملی فوتسال بانوان بود.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دو دوره پیاپی موفق شد عنوان قهرمان آسیا را به خود اختصاص دهد اما می دانست که به نوعی نباید کاری به پاداش های کار بزرگ خود داشته باشد. آنها در این مدت نایب رئیس فدراسیون فوتبال را تنها پشتیبان خود می دیدند تا شاید به وسیله فشار وی بتوانند به اندک پاداش کار بزرگ خود دست پیدا کنند که البته این اتفاق هرگز نیفتاد. تا اینکه پس از مدت ها، اخیراً دیدیم که سرکار خانم صوفی زاده  در مصاحبه‌ای نشان دادند هنوز این موضوع یادشان نرفته و می توانند در روزهایی که دستاویزی برای حضور در رسانه ندارند به دفاع از فوتسالیست های بانو بپردازند.

به همین منظور سرکار خانم صوفی زاده در روزهای پر از بلبشو و به هم ریختگی در ساختمان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند به دفاع از قشر زیرمجموعه مدیریتی خود بپردازند و صد البته باید اعتراف کرد که همین طغیان ایشان از تبیض بین فوتبالیست های مرد و زن حتی در این زمان، خود نکته مهمی به شمار می رود. اتفاقی که پیش از این و با توجه به جایگاه پر نفوذ البته جدی لیلا صوفی زاده انتظار می رفت که بیفتد.

در روزهایی که تیم ملی فوتبال مردان ایران انواع و اقسام پاداش های ریز و درشت مربوط به پیروزی ها، جام ملت ها، جام جهانی و غیره را دریافت می کرد، لام تا کام حرفی از خانم نایب رئیس بیرون نیامد تا اکنون طغیان این روزهای ایشان را غنیمتی مهم بشماریم. غنیمتی که شاید در نهایت موجبات پاداش دار شدن فوتسالیست های بانو را موجب نشود اما حداقل یادآوری می‌شود که فرشته کریمی و دوستانش بابت کار بزرگ به زیر کشیدن تیم ملی ژاپن از فدراسیون فوتبال ایران طلبکارند.

7413