دنی آلوز: امیدوارم تنها در فینال مقابل بارسلونا قرار بگیریم

دنی آلوز: امیدوارم تنها در فینال مقابل بارسلونا قرار بگیریم

وبسایت رسمی برنامه نود - حضور در مقابل بارسلونا برای دنی آلوزی که تا تابستان گذشته در جمع کاتالان ها بوده است بسیار سخت خواهد بود و این بازیکن اعلام کرد دوست دارد در مرحله آینده با تیمی غیر از بارسلونا روبرو شود.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس با برتری 1-0 مقابل پورتو موفق شد با نتیجه 3-0 در مجموع دو دیدار به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. دنی آلوز که تابستان گذشته از بارسلونا به یوونتوس منتقل شد در خصوص حریف احتمالی این تیم در مرحله یک چهارم نهایی اعلام کرد امیدوار خواهد بود که حریف یووه تیمی غیر از بارسلونا باشد و تنها مجبور باشد در دیدار فینال مقابل بارسلونا به میدان برود، او در مصاحبه با beIN Sport در این خصوص گفت:

امیدوارم مجبور نباشیم مقابل بارسلونا به میدان برویم. این دیدار برای من عجیب و سخت خواهد بود. اگر قرار باشد مقابل بارسا به میدان بروم امیدوارم تنها در فینال این اتفاق رخ بدهد.

یووه با پنالتی دیبالا موفق شد نیمه نخست را با نتیجه 1-0 به پایان ببرد تا با این نتیجه نیز به راحتی به مرحله بعد صعود کند. این تیم باید منتظر قرعه کشی روز جمعه باشد جایی که ممکن است با تیم هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا، دورتموند و یا بایرن مونیخ روبرو شوند.

1899