چرخش 180 درجه ای؛ لوکاکو قراردادش را با اورتون تمدید نمی کند

چرخش 180 درجه ای؛ لوکاکو قراردادش را با اورتون تمدید نمی کند

وبسایت رسمی برنامه نود - لوکاکو به سران اورتون اعلام کرده قصد ندارد قراردادش را با این تیم تمدید کند.

به گزارش وبسایت نود، در حالی که طی ماه های گذشته صحبت های زیادی در مورد تمدید قرارداد لوکاکو با اورتون شنیده می شد و حتی رایولا مدیر برنامه این بازیکن بلژیکی مدعی شده بود؛ مشکلی بین دو طرف وجود ندارد و لوکاکو به احتمال 99.9% قراردادش را با تافی ها تمدید می کند ولی طی چرخشی 180 درجه ای، ماجرای لوکاکو و اورتون وارد مسیر جدیدی شده است.

طبق اعلام منابع معتبر بریتانیا، لوکاکو روز سه شنبه به سران اورتون اعلام کرده قصدی برای تمدید قراردادش ندارد. او در واقع پیشنهاد دستمزد سالیانه 140 هزار پوندی (که او را تبدیل به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه اورتون می کرد) را رد کرده است و به دنبال خروج در تابستان است.

لوکاکو به دنبال بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا است و به نظر می رسد اورتون در شرایط فعلی تیمی نیست که فصل بعد بتواند این رویای او را رنگ واقعیت ببخشد. بنابراین این بازیکن گلزن در نظر دارد تا در تابستان اورتون را ترک کند و راهی باشگاهی شود که فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

گفته می شود منچستریونایتد و اورتون دو باشگاهی هستند که به شدت در پی جذب این بازیکن بلژیکی هستند. البته اورتون برای فروش لوکاکو 60 میلیون پوند می خواهد. او هنوز دو سال دیگر با تافی ها قرارداد دارد.

1878