استقلال خوزستان یک - لخویا قطر یک؛ تنها یک امتیاز حاصل بازی جسورانه شاگردان پورموسوی

استقلال خوزستان یک - لخویا قطر یک؛ تنها یک امتیاز حاصل بازی جسورانه شاگردان پورموسوی

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های استقلال خوزستان و لخویا قطر به تساوی رضایت دادند.

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار که از هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم برگزار شد، دو تیم بازی هجومی و جذابی به نمایش گذاشتند اما در پایان به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافتند.

استقلال خوزستان یک - لخویا قطر یک

حسن بیت سعید (7- پنالتی) برای استقلال خوزستان؛ اسماعیل محمد (11) برای لخویا قطر

سلمان بحرانی و آرش افشین از استقلال خوزستان؛ علی حسن عفیف، اسماعیل محمد، محمد تریسور از لخویا قطر

محمد تریسور

استقلال خوزستان

وحید شیخ ویسی؛ عقیل کعبی؛ دانیال ماهینی (4+90- محمد شریفی)؛ محمد طیبی؛ پیمان شیرزادی؛ فرشاد سالاروند؛ سلمان بحرانی؛حسن بیت سعید؛ مهدی مومنی (75- آلویس نانگ)؛ مهدی زبیدی؛ آرش افشین (65- علی اصغر عاشوری)

سرمربی: سیروس پورموسوی

لخویا قطر

قاسم برهان؛ محمد موسی؛ چیکو فلورس؛ اسماعیل محمد؛ لوئیس مارتین؛ کریم بوضیف؛ محمد عبدالله؛ علی حسن عفیف؛ نام تای هی؛ یوسف مساکنی (30- خالد مفتاح)؛ یوسف العربی (55- معز علی)

سرمربی: جمال بلماضی

شرح بازی

دقیقه 2: شوت از راه دور نام تای هی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 4: خطای بازیکنان لخویا روی بیت سعید یک ضربه آزاد را برای استقلال خوزستان به دنبال داشت که این ضربه را شیرزادی مستقیم به سمت دروازه تیم قطری زد که ضربه این بازیکن با فاصله نسبتا زیادی از بالای دروازه به اوت رفت.

گل اول استقلال خوزستان توسط حسن بیت سعید (پنالتی)

دقیقه 6: حرکت بازیکنان استقلال خوزستان از سمت چپ و ارسال پاس زمینی برای بیت سعید، مدافعان لخویا را به اشتباه وا داشت تا در درون محوطه جریمه روی بیت سعید مرتکب خطا شوند و داور یک ضربه پنالتی برای استقلال خوزستان اعلام کند. بیت سعید این ضربه پنالتی را به گل اول تیمش تبدیل کرد.

دقیقه 10: یوسف المساکنی از فاصله ای دور به سمت دروازه استقلال خوزستان شوتزنی کرد که شیخ ویسی به خوبی توپ را مهار کرد. 

گل اول لخویا قطر توسط اسماعیل محمد

دقیقه 11: ارسال بازیکنان لخویا به درون محوطه جریمه و ارسال یک پاس دیگر با ضربه سر توسط بازیکنان این تیم، اسماعیل محمد را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن با یک ضربه سر زیبا و دقیق دروازه شیخ ویسی را برای اولین بار در این مسابقات باز کند.

دقیقه 27: این بار یوسف العربی از فاصله ای دور اقدام به شوتزنی کرد که این توپ با اختلاف اندکی از دروازه شیخ ویسی به خارج رفت.

دقیقه 34: دانیال ماهینی با یک پرتاب اوت بلند توپ را به محوطه جریمه لخویا فرستاد و توپ با دخالت آرش افشین به محمد طیبی رسید که ضربه این بازیکن را دروازه بان لخویا از روی خط دروازه برگشت داد و توپ برگشتی هم به بیت سعید رسید که ضربه سنگین این بازیکن هم در آستانه ورود به دروازه تیم حریف بار دیگر با واکنش خوب دروازه بان همراه شد تا توپ در عین ناباوری از روی خط دروازه برگشت داده شود.

دقیقه 52: سانتر بلند محمد طیبی و ضربه سر مهدی زبیدی صحنه خطرناکی روی دروازه لخویا قطر ایجاد کرد اما قاسم برهان با یک واکنش بسیار خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 58: سانتر ماهینی با ضربه سر حسن بیت سعید همراه شد و در ادامه این حرکت ضربه آکروباتیک زبیدی هم نتوانست خطر جدی روی دروازه لخویا ایجاد کند و قاسم برهان به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 86: کرنر بلند شیرزادی با ضربه سر عقیل کعبی همراه شد و در ادامه توپ در چند قدمی دروازه به آلویس نانگ رسید اما ضربه نانگ از فاصله ای بسیار نزدیک راهی به دروازه نداشت و به بالای دروازه لخویا رفت.

برای دیدن خلاصه بازی استقلال خوزستان و لخویا قطر اینجا  را کلیک کنید.

2081