حریف استقلال کیست؟ / توتال فوتبال اتوبوسی با تولید داخلی همراه با عصا

حریف استقلال کیست؟ / توتال فوتبال اتوبوسی با تولید داخلی همراه با عصا

استقلال فردا باید رو در روی لوکوموتیو ازبکستان قرار بگیرد.

به گزارش کاپ، تیم فوتبال استقلال تهران فردا در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رو در روی لوکوموتیو ازبکستان قرار می گیرد.

حریف ازبکستانی با تفکرات سرمربی بخود، میکلایف با ترکیب 1-3-2-4 بازی می کند. تیم ازبک همواره اصل خود را بر گل نخوردن می گذارد و از دفاع چند لایه و مستحکمی برخوردار است. عناصر دفاعی این تیم در تیم ملی ازکستان نقش غیر قابل انکاری دارند.

در بین 11 بازیکن اصلی این تیم در بازی آخر در لیگ ازبکستان که مقابل سوگدیانا انجام شد و به برتری 3-0 انجامید تنها یک بازیکن خارجی در زمین حضور داشت و آن هم ماخارادزه هست که در میانه میدان نقش آفرینی می کند.

ایگناتی نستروف دروازه بان باتجربه و نام اشنای لوکوموتیو است. دو دفاع مرکزی این تیم توختوجائف و یولداشف هستند. در سمت راست و چپ خط دفاعی به ترتیب شوخراد موخامادیف و سلیم مصطفائف ایفای نقش می کنند. 

دو هافبک میانی کاخی ماخارادزه و تیمور کاپادزه کهنه کار هستند. سه بازیکن پشت تک فوروارد صدرالدین عبداللائف، سردار میرزایف و جلال الدین ماشیپوروف هستند.

تک مهاجم این تیم هم شماره 10، کاپیتان این تیم مارات بیکمائف هست.

بیکمائف، ماشیپوروف و کاپادزه سه گلزن این تیم در برابر حریف ازبکستانی در هفته دم لیگ این کشور بودند.

دو ازیکن ساحل عاجی لوکوموتیو در نیمه دوم وارد زمین شدند. به نظر می رسد میکلایف در برابر استقلال منصوریان هم چشم به ضد حمله ها داشته باشد و کسب یک امتیاز نتیجه ای ایده آل برای آنها باشد.

میانگین این تیم در بازی آخر 28/7 سال بود. حدود سه سال پیرتر از استقلال و این به خودی خود می تواند نکته جالبی برای استقلال و منصوریان باشد.