بصیرت:ضعف بازی با سیاه جامگان زمین مسابقه بود/ویسی بیشترین زجر را کشید

بصیرت:ضعف بازی با سیاه جامگان زمین مسابقه بود/ویسی بیشترین زجر را کشید

مربی تیم سپاهان گفت:وقتش رسیده که همچون نقش جهان، ثامن هم احیا شود.

به گزارش کاپ، مجید بصیرت در نشست خبری پس ‌از دیدار تیمش در برابر سیاه جامگان اظهار کرد: جا دارد که سال نو را پیشاپیش تبریک بگویم‌. از هواداران سپاهان ممنونم که پشت تیم جوان‌شده سپاهان ایستاندند و خسته نباشید به بازیکنان‌مان می‌گویم. شاید هنوز البته به نتایج ایده‌آل نرسیدیم.

وی افزود: البته در برنامه ۹۰ هم اعلام شد که بیشترین ضربه را از داوری خورده‌ایم. در خصوص این دیدار هم ضعف بازی، چمن ثامن بود.

مربی سپاهان افزود:وقتش رسیده که همچون نقش جهان، ثامن هم احیا شود. مشهد باید چمن مناسبی داشته‌باشد تا بتوانند تیم‌های مشهدی هم موفق باشند.

وی افزود: برای هر دو تیم مشهدی آرزوی موفقیت می‌کنم تا در لیگ برتر بمانند و بتوانیم به زیارت امام رضا(ع)بیاییم.

بصیرت در خصوص سرمربی غایب سپاهان در این بازی بیان داشت: ویسی امسال بیشترین زجر‌ را کشید. گاهی نمی‌توانید نتیجه بگیرید و علیرغم تلاش به آنچه که می‌خواهید نمی‌رسید. سپاهان را در کل آسیا می‌شناسند و جوانگرایی در چنین تیمی بسیار سخت است.

وی در رابطه با قضاوت حاج‌ملک گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و به ایشان و تیمش خسته نباشید می‌گویم.

مربی سپاهان افزود: ویسی ۲ ماه پیش عمل سنگ کلیه داشت، فشار این روزها دوباره مشکل ساز شد و ایشان دیروز دوباره جراحی کردند و در icu هستند.

بصیرت در خصوص ارنج تیم در بازی امروز گفت: با مشورت ویسی بازیکنان را به زمین فرستادیم‌. قبل از رفتن ویسی به اتاق عمل با وی صحبت کردیم.