بوفون:خفه شوید و به خانه بروید!

بوفون:خفه شوید و به خانه بروید!

 کاپیتان اسطوره ای یوونتوس گفت:با مصاحبه هایی که من خواندم احساس وحشتناکی به من دست داد.

به گزارش کاپ،جانلوئیـجی بوفون درباره جنجال های اخیر درباره یووه عنوان کرد: خفه  شوید ، به خانه هایتان بروید و خودتان اصلاح کنید.

بعد از برد یوونتوس مقابل اینتر و ناپولی خیلی از افراد وابسته به دو تیم مقابل جنجال بسیاری درباره  داوری به راه انداختند و  بوفون واکنش تندی نسبت به این مسائل نشان داد.

بوفون در مصاحبه با Mediaset گفت:من اغلب این برداشت را از پرسش و سوالات خبرنگاران و با مقالات خبرنگاران دارم که این سوالات طوری طراحی شده که احساس بد و یا موقعیت پرتنشی ایجاد کند و هواداران را عصبانی کنند ، در این مورد نه ، بر عکس بود ، رسانه ها در از بین بردن تنش ها بسیار خوب عمل کردند و ما خودی ها باید وجدان خودمان را بررسی کنیم.

وی ادامه داد:ما نیاز به انجام این کار داریم ، چون با مصاحبه هایی که من خواندم احساس وحشتناکی به من دست داد ، اختلاف و جنجال از چیز های بوجود آمده که اصلا وجود نداشته است.من می توانم جنجال هایی که بر سر مسائلی که واقعیت دارند را درک کنم ، اما با این چیز هایی که شما می گویید نیاز است که بگم خفه شوید و برید به خانه هایتان و رفتارتان را اصلاح کنید.

بوفون افزود:اگر شما می خواهید حوادث غیر واقی خلق کنید ، دستمال سفید بیرون بیاورید ، این بدان معناست که شما به طور کامل اوضاع نامساعدی دارید ، من نمی توانم درکتان کنم و برای شما احترامی قایل شوم .