ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ بازگشت بوفون و حضور رونالدو و دیبالا

ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ بازگشت بوفون و حضور رونالدو و دیبالا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال یوونتوس از دقایقی دیگر باید در ورزشگاه خانگی خود و در هفته شانزدهم رقابت های سری آ به مصاف اودینزه برود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان مائوریتزیو ساری از ساعت 17 به وقت ایران برای کسب پیروزی و بازپس گیری صدر جدول برابر اودینزه رده هفدهمی قرار خواهند گرفت. آنها هفته گذشته موفق شدند با دو گل برابر بایرلورکوزن به پیروزی برسند و به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان صعود کنند. اما در هفته های اخیر شرایط در سری آ برای این تیم به خوبی پیش نرفته است. تساوی 2 - 2 برابر ساسولو و شکست 1 - 3 برابر لاتزیو باعث شد که آنها صدر جدول را به اینتر واگذار کنند و با 36 امتیاز و دو اختلاف نسبت به اینتر 38 امتیازی در رده دوم قرار بگیرند. این نتایج انتقاداتی را نیز از ساری به دنبال داشت اما مدیرعامل یووه اعلام کرد که به طور کامل از این مربی حمایت می کند. اینتر نیز امشب مهمان فیورنتیناست و یوونتوس امیدوار است با پیروزی در بازی امروز به امتیاز از دست دادن شاگردان کونته امیدوار باشد. جیان لوییجی بوفون علیرغم اشتباهاتی که در دیدار برابر ساسولو داشت بار دیگر به ترکیب تیمش بازگشته و رونالدو و دیبالا و ایگواین نیز خط هجومی این تیم را تشکیل می دهند. 

ترکیب یوونتوس در دیدار امروز بدین ترتیب است: بوفون، دمیرال، بونوچی، دیشیلیو، دانیلو، بنتانکور، ماتوییدی، رابیو، رونالدو، دیبالا، ایگواین

1070