گسترش فولاد – صبا/ آبی در برابر آبی

گسترش فولاد – صبا/ آبی در برابر آبی

هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر روز جمعه با دیدار دو تیم گسترش فولاد و صبای قم پیگیری می شود.

به گزارش کاپ،این مسابقه از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به انجام می رسد.

*گسترش فولاد با کسب 30 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی جای دارد. آنها در صورت کسب پیروزی می توانند چند پله صعود داشته باشند اما هر نتیجه دیگری این تیم را می تواند یک پله با سقوط مواجه کند.

*تیم صبای قم هم اکنون با کسب 21 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی جای دارد. این تیم می تواند در صورت کسب پیروزی به تیمهای بالای سری خود نزدیک شود اما اگر شکستی در کار باشد شاگردان مرفاوی یک رده سقوط می کنند.

*دیدار رفت این دو تیم در قم با نتیجه مساوی 0-0 تمام شد. میلاد ابطحی و حمیدرضا دیوسالار به دلیل اخراج در آن مسابقه جنجال زیادی را به وجود آوردند و باعث شدند صبا با 9 بازیکن بازی را تمام کند.

*لوسیانو پریرا، فرناندو دی خسوس و یوسف سیدی سه غایب تیم تیم گسترش فولاد به دلیل محرومیت هستند که مقابل صبا به میدان نمی روند.

*این دو تیم 7 بار در تاریخ لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفته اند که حاصل آن 2 برد برای صبا، 4 تساوی و یک پیروزی برای گسترش فولاد بوده است.

*امید نظامی پور مدافع صبا در این بازی مقابل تیم سابقش قرار می گیرد.وی در آغاز فصل پس از سال ها حضور در گسترش به خونه به خونه رفت و پس از نیمکت نشینی مطلق در این تیم در نیم فصل به صبا پیوست.